Untitled Document

Szkolenia PTBRiO

Sezon szkoleniowy PTBRiO 2009/2010 jest już niemal zakończony. W toku ponad dwudziestu tegorocznych szkoleń przeszkoliliśmy prawie 200 osób. Hitem sezonu okazało się szkolenie Edyty Czarnoty (Starcom) "Wykorzystanie danych mediowych w planowaniu i interpretacji badań konsumenckich" , którego drugą edycję zaplanowaliśmy na 8 i 9 lipca 2010 r. Obecnie na ukończeniu są prace nad programem szkoleń na kolejny sezon. Szykujemy kilka interesujących nowości, które powinny zaciekawić badaczy i marketerów. "Analizujemy światowe trendy w badaniach, wsłuchujemy się w potrzeby uczestników naszych szkoleń. Wszystko po to, aby nasza oferta edukacyjna była aktualna i kompletna. Dzięki temu mamy jeden z najbardziej rozwiniętych na świecie programów szkoleń badawczych. W tym roku chcemy zaoferować zupełnie nowe szkolenie z zakresu prowadzenia warsztatów strategicznych. Zapewne znajdzie się w nim także kilka innych nowości." - mówi Michał Kociankowski, członek zarządu PTBRiO, odpowiedzialny za szkolenia.

Najbliższe szkolenie:

Wykorzystanie danych mediowych w planowaniu i interpretacji badań konsumenckich.
Edyta Czarnota (Starcom)
II termin: 8 i 9 lipca 2010 r.
są jeszcze ostatnie wolne miejsca pobierz pdf

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 648 44 92; tel./fax 22 649 97 75, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl