Untitled Document

Nowości szkoleniowe PTBRiO

Aż 26 szkoleń z zakresu badań rynku i opinii, to propozycja Towarzystwa na rok akademicki 2010/2011. W programie szkoleniowym pojawiły się nowości, odzwierciedlające nowe trendy w badaniach rynkowych. "Proponujemy uczestnikom zupełnie nowe szkolenia z zakresu: warsztatów strategicznych, budowy konceptów, analizy conjoint, badań pracowników, budowy kwestionariusza oraz wykorzystania badań do planowania mediów. Mamy nadzieję, że spotkają się one z żywym zainteresowaniem badaczy i marketerów" powiedziała Anna Sławińska, odpowiedzialna za projekty szkoleniowe PTBRiO. Kolejną nowością w bieżącym sezonie są szkolenia jednodniowe, oraz bardzo atrakcyjna cena szkolenia "Wprowadzenie do badań marketingowych", wynosząca jedynie 499 zł. W szkoleniach Towarzystwa w ubiegłym sezonie wzięło udział prawie 200 uczestników. Podobnie jak w latach poprzednich zagregowana ocena szkoleń była bardzo wysoka i sięgnęła 4,5 (skala 5). Więcej informacji o nowym programie szkoleń na http://ptbrio.pl/main.php?page_id=2&article_id=2

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 648 44 92; tel./fax 22 649 97 75, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl