Od 1992 roku do dzisiaj doradzał największym krajowym oraz międzynarodowym firmom na stanowisku Client Management Director w firmie Kantar Polska, dawniej SMG/KRC Poland. W Kantarze należy do globalnego zarządu badań jakościowych.
Specjalizuje się w badaniach jakościowych, które wspierają procesy: doradztwa strategicznego, optymalizowania komunikacji, projektowania architektury marki.
Wprowadzał na rynek polski modele mierzenia brand equity: Brand Matrix, Brand Dynamics, MDS. Psycholog społeczny ze specjalizacją w zakresie komunikacji niewerbalnej. Autor wielu publikacji i wystąpień w obszarze jakościowych badań marketingowych odpowiedzialny za takie innowacje jak: IdeaCards, Brand Secret, Brand Persona, BrandEgo – wizualne techniki projekcyjne do diagnozowania kondycji,czy osobowości marek, również w trakcie IGroup – mini group z wykorzystaniem interaktywnego stolika Microsoft Surface. Laureat X Kongresu Badaczy, z wysokimi notami za pozostałe wystąpienia. Zasiadał w zarządzie OFBOR. Od wielu lat udziela się w jury EFFIE. W szkole Consumer Intelligence prowadzi zajęcia z badan marki.
”
Marek jest związany z branżą od samych początków :) ale branża badawcza oznacza dla niego zawsze wychodzenie poza nawet szeroką definicję badań marketingowych. Marek jest osobą poszukującą odważnych odpowiedzi na pytania zadawane nie tylko przez Klientów czy kolegów z branży, ale także na pytania i wyzwania, które stoją przed nami, jako ludźmi i jako społeczeństwo.
“
”
Niesamowita charyzma i osobowość, wielkie doświadczenie, był influencerem w badaniach zanim to stało się modne.
“
”
Od początku w badaniach rynku.
“
”
Najwyższej klasy specjalista, szeroko znany i ceniony zarówno przez koleżanki i kolegów z branży jak i przez klientów.
Ponadto rozpoznawalna postać w szeroko rozumianej branży marketingowej, członek jury Effie.
Były członek OFBOR. Jednym słowem legenda branży.
“