Nigdy się nie nudzi. Od kilkunastu lat aktywnie udziela się w PTBRIO i dzieli się zdobytą wiedzą. Częsty prelegent na kongresach, oraz szkoleniowiec z zakresu procesu innowacji, gamification i ekonomii behawioralnej. Autorka rozdziału Sprzedaż w książce Data Driven Decision, współautorka książki "Badania marketingowe" oraz "Gamification w badaniach". W ramach prac w Zarządzie PTBRIO współtworzy wydarzenia: pierwszy budżet partycypacyjny PTBRIO, spotkania Insight Clash czy też CyberrTransformation. Na co dzień rozwija Dział Insights w firmie Żabka Polska.
”
Popularyzatorka Gamification w szkoleniach i wystąpieniach na Kongresie i innych wydarzeniach. Stara się odkrywać nowości metodologiczne od lat.
“
”
Myśląc o osobie, która jest mentorem mam na myśli kogoś, kto posiada szeroką wiedzę podpartą latami doświadczenia i kto nie ustaje w stałym rozwoju swoich umiejętności. To taka osoba, która ma otwarty umysł i swoją ciekawością świata zaraża wszystkich dookoła, motywując do stałego poszukiwania odpowiedzi na często nieoczywiste pytania. Ale co najważniejsze, Mentorem można nazwać taką osobę, która w swoim profesjonaliźmie pozostaje człowiekiem i daje szansę każdemu, kto poszukuje, niezależnie od poziomu z którego startuje. Ania łączy w sobie wszystkie te cechy, stale wykraczając poza standardowe podejście do badań, projektów, współpracowników i partnerów dając przy tym świetny przykład jak to się powinno robić.
“