Ekspert strategii marketingowej, badań rynku i komunikacji, popularyzator myślenia strategicznego w biznesie. Prowadził pierwszy w Polsce dział Research Consulting w firmie badawczej (Grupa IQS), specjalizujący się w doradztwie strategicznym opartym na wiedzy. Pracował także w ARC, Y&R, BAV Consulting. Od siedmiu lat prowadzi pracownię badań i rozwiązań strategicznych Synergion, od trzech lat także agencję komunikacyjną Simply By, która za swoją pierwszą kampanię otrzymała nagrodę EFFIE. W latach 2008-2012 oraz od 2014 Członek Zarządu PTBRiO. Członek Polskiego Klubu Brandingu. Wykładowca Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR.
”
Michał od lat uczy branżę reklamową, jak korzystać z badań; ma niesamowitą wiedzę i doświadczenie
“
”
Michał jest niekwestionowanym ekspertem w dziedzinie strategii marketingowej. Na bazie obserwacji z badań potrafi wyłuskać to co najważniejsze i przekuć obserwacje w Insightowe perełki.
“