- KANDYDAT DO NAGRODY 25-LECIA PTBRIO -


Kantar

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Początkowo wykładowca na Wydziale Filozofii i Socjologii UW oraz Wydziale Psychologii UW. Od roku 1989 w branży konsultingu i badań marketingowych. Zajmował między innymi takie pozycje jak CEO Millward Brown Poland oraz Prezes TNS Polska; CEO Millward Brown w regionie Centralnej i Wschodniej Europy, Skandynawii, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej; CEO Millward Brown Qual w regionie Europy Kontynentalnej, UK i Irlandii; Global R&D Director Millward Brown Qual. Od 2014 CEO Kantar Polska. Członek ESOMAR. W latach 2001-2005 Prezes Rady Reklamy. Zdobywca 6 pozycji w rankingu polskich przedsiębiorców dwudziestolecia 1998-2008 Rzeczpospolitej.

Równolegle do pracy w dziedzinie badań i doradztwa, zawodnik grupy powszechnej Sekcji Strzeleckiej CWKS Legia Warszawa, Instruktor Strzelectwa Bojowego i Sportowego, Sędzia 3 klasy Polskiego Związku Strzelectwa Sportowego, Instruktor Samoobrony, wieloletni członek Stowarzyszenia Krav Maga Polska, Członek Zarządu i Master Instructor w Self Protection Shooting Academy odpowiedzialny za rozwój systemów treningowych oraz szkoleniowiec prowadzący zajęcia dla przedstawicieli segmentu mundurowego oraz cywilnych użytkowników broni palnej. Twórca podręczników i filmów szkoleniowych w zakresie walki wręcz oraz użycia broni palnej w bliskim kontakcie (Close Quarter Combat) działający na pograniczu rynków Polski i Izraela. Autor kanału SPSA na YT.

NOMINOWANY W KATEGORII

BOHATER

Niezwykły człowiek o nieszablonowym podejściu. Wizjoner z pasją a do tego bratnia dusza!

Krzysztof, czerpiąc z wieloletniego doświadczenia na polskim rynku badawczym oraz będąc jedną z osób, która go tworzyła i kształtowała (przez firmę SMG/KRC), dokonał rzeczy trudnej, odważnej i jak się okazuje, efektywnej - zarządzając ideą i samą zmianą, umieścił na mapie polskich badań społecznych i rynkowych nową markę - Kantar. Zarządzał połączeniem dwóch symbolicznych wręcz bytów na naszym rynku - TNS i Millward Brown - tworząc nową firmę, płynnie przygotowując ją na wyzwania współczesnych badań marketingowych oraz utrzymując na pozycji lidera na polskim rynku.


TYLKO DLA CZŁONKÓW PTBRiO