- KANDYDAT DO NAGRODY 25-LECIA PTBRIO -


Uniwersytet Wrocławski

Pracuję w Zakładzie Komunikacji Wizerunkowej Uniwersytetu Wrocławskiego. Patronuję tam specjalności Branding, która dorobiła się już ponad 10 finalistów konkursu Zbadaj.to. Równolegle do prowadzonych zajęć działam w warszawskiej Króliczej Norze. Jestem szczęśliwym laureatem dwóch wyróżnień na Kongresie Badaczy: w 2016 roku za „Failcore. O tym jak porażka styka się z sukcesem” (I miejsce, wraz z Łukaszem Tarnowskim) oraz w 2017 roku za „Homo AliExpress. Kim jest smartshopper magiczny?” (II miejsce, wraz z Maćkiem Kosiorkiem). W projekcie Konsument 2018 odpowiadałem za najlepiej ocenione wystąpienie pt. „Na krawędziach dobrej zabawy”, nad którym pracowałem razem z kołem naukowym Brandico.

NOMINOWANY W KATEGORII

ODKRYWCA

Innowator. Odkrywca. Poszukiwacz znaczeń.

Ważny członek króliczej nory. Dwa razy nagroda na kongresie. Popularyzator wszystkiego co nowe (misja króliczej nory).


TYLKO DLA CZŁONKÓW PTBRiO