Ewa Piechór – absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Badaczka z 15-letnim doświadczeniem w ilościowych badaniach społecznych i marketingowych. Obecnie w Kantar Polska, wcześniej w PBS i IIBR/IQS. Specjalizuje się w badaniach innowacji, a także komunikacji i marki głównie dla rynku FMCG. Posiada duże doświadczenie w badaniach online. W swojej pracy najbardziej ceni możliwość przyglądania się zjawiskom społecznym i konsumenckim z dwóch perspektyw: humanistycznej i analitycznej.
”
Ewa to badaczka o ogromnej wiedzy i doświadczeniu. Jednocześnie jest osobą niezwykle ciepłą i serdeczną. Zawsze znajduje czas i chęci aby wesprzeć innych w wysiłkach, zainspirować, podzielić się wiedzą czy wysłuchać. Służy pomocą, wsparciem i wiedzą, ale nigdy nie narzuca swojego zdania. Jej cierpliwość i gotowość do zaangażowania się w wyzwania innych badaczy sprawia, że Ewa jest mentorką idealną!
“
”
Doświadczenie i poświęcenie Ewy dla badań współgrają z jej pasją dla tej profesji - wciąż buchającą żywo, mimo setek projektów na koncie. Rolę mentorki - bo ten archetyp zdaje się właściwą dla niej kategorią - spełnia zaś nie eksperckim wskazywaniem kierunku z tylnego siedzenia, ale bezinteresownym zaangażowaniem we wprowadzanie młodych badaczy w tajniki branży i codziennym pakowaniem w projekty mnóstwa serca.
“