w badaniach od 2002 roku. Przez większość czasu związany z branżą FMCG, od 2017 roku w Google, w zespole Market Insights, gdzie odpowiada za badania rynkowe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Trener PTBRiO, prowadzi szkolenia z zakresu wykorzystanie gamification w badaniach marketingowych, badań innowacji oraz pomiaru efektywności działań marketingowych. Częsty prelegent na konferencjach badawczych.
”
Popularyzator Gamification w szkoleniach i wystąpieniach na Kongresie i innych wydarzeniach. Stara się odkrywać nowości metodologiczne od lat.
“
”
Michał jest osobą niezwykła: łączy nieogarnialną wiedzę badawczą i zdolności analityczne. Jest jednocześnie cierpliwym nauczycielem dla kolegów i współpracowników, aby mogli z jego wiedzy i analizy korzystać. Jego wizja daleka i szeroka jest tyle inspirująca, ile motywująca.
“
”
Michał to:
“
”
Za umysł otwarty na świat, który patrzy szeroko i widzi zależności, połączenia, przyczyny, konsekwencje, możliwości, efekty, pułapki, przeszkody. Za myślenie wielowątkowe, staranne, uporządkowane, logiczne, a jednocześnie nieoczywiste, zaskakujące i osobnicze. Za słuchanie, które jest słyszeniem i pragnieniem zrozumienia oraz za mówienie, które jest wyjaśnianiem i chęcią prawdziwego wytłumaczenia. Za pomoc bezinteresowną i skuteczną pomoc zawsze wtedy gdy jest potrzebna. Za nie mówienie "NIE", tylko "POMYŚLMY JAK". Za szczerość i bycie wprost.
“