Socjolog, zajmuje się badaniami rynku od 28 lat. Kierował kilkunastoosobowym zespołem badawczym w SMG/KRC, potem Millward Brown, a przez kilka lat zarządzał środkowoeuropejską częścią Euroqual czyli siecią badań jakościowych w Millward Brown.
Prowadził szkolenia z badań jakościowych dla badaczy w Rumunii, Grecji, Węgrzech, Turcji oraz na Ukrainie. Wykładał w Szkole Głównej Handlowej prowadząc zajęcia z badań marketingowych marki oraz badań na rynku dóbr luksusowych.
W 2017 roku wraz z grupą osób z MillwardBrown założył firmę badawczą Difference. Specjalizuje się w jakościowych badaniach marki i komunikacji. Pasjonuje się poszukiwaniem insightów, weryfikacją strategii marki, badaniem komunikacji marki szczególnie na etapie jej tworzenia. To co odkrywa w badaniach najchętniej przekazuje prowadząc warsztaty i sesje brainstormingowe.
”
Posiada dużą wiedzę na temat rynku, która zdobył w trakcie wielu lat praktyki. Co najważniejsze dzieli się nią, żeby jeszcze lepiej dostosować planowane badania i wyciągnąć maksimum wiedzy z rynku.
“
”
Najlepszy badacz jakościowy jakiego znam, uczyłem się od niego
“
”
Mariusz jest osobą, która w dziedzinie badań rynkowych stara się znaleźć zawsze ukryte i nieoczywiste prawdy, wnioski, ustalenia. Wie, że zawsze ma to być użyteczne dla końcowego klienta, w jak największym stopniu przekładalne na bezpośrednie działania klienta/ producenta końcowego. Co istotne, potrafi z wypowiedzi konsumentów dostrzec to czego wiele osób nie widzi wprost i opowiedzieć to w niebanalny sposób w swoich raportach - prezentacjach.
“
”
Mariusz to człowiek legenda, z ogromnym doświadczeniem w badaniach jakościowych, którym to doświadczeniem dzieli się ze współpracownikami i klientami - dla dobra projektów baawczych i dla dobra branży.
“