Nabór projektów i głosowanie do Budżetu Partycypacyjnego w 2019 roku został zakończony.
Zobacz pomysł wybrany przez Członków PTBRiO, który zostanie zrealizowany w ramach Budżetu:

Jak zwiększyć w Polsce liczbę zgłoszeń organów do przeszczepów
- zdefiniowanie motywacji i barier oraz wypracowanie skutecznej strategii komunikacyjnej

lider projektu: Marek Biskup

ZGŁOSZONE PROJEKTY

1Świat kobiet

- jak rozmawiać z różnymi segmentami kobiet, nie zapominając o tym, że feministki są mniejszością?

lider projektu: Katarzyna Krzywicka Zdunek
SZCZEGÓŁY
Zobacz plik .pdf ze szczegółami projektu
GŁOSUJ
Zaloguj się w serwisie PTBRiO aby oddać głos.
W Budżecie Partycypacyjnym PTBRiO mogą głosować tylko członkowie Towarzystwa. Dowiedz się co zrobić aby zostać naszym członkiem.

2Praca szyta na miarę

Nieunikniona przyszłość rynku pracy?

lider projektu: Magdalena Felczak
SZCZEGÓŁY
Zobacz plik .pdf ze szczegółami projektu
GŁOSUJ
Zaloguj się w serwisie PTBRiO aby oddać głos.
W Budżecie Partycypacyjnym PTBRiO mogą głosować tylko członkowie Towarzystwa. Dowiedz się co zrobić aby zostać naszym członkiem.

3Legalnie i bez ryzyka

Bezpieczeństwo konsumentów na rynku usług legalizacji pracy i pobytu

lider projektu: Dominika Michalak
SZCZEGÓŁY
Zobacz plik .pdf ze szczegółami projektu
GŁOSUJ
Zaloguj się w serwisie PTBRiO aby oddać głos.
W Budżecie Partycypacyjnym PTBRiO mogą głosować tylko członkowie Towarzystwa. Dowiedz się co zrobić aby zostać naszym członkiem.

4Jak trend ‘less waste’ wpływa na zachowania konsumenckie Polaków?

lider projektu: Maja Strzałkowska-Kominiak
SZCZEGÓŁY
Zobacz plik .pdf ze szczegółami projektu
GŁOSUJ
Zaloguj się w serwisie PTBRiO aby oddać głos.
W Budżecie Partycypacyjnym PTBRiO mogą głosować tylko członkowie Towarzystwa. Dowiedz się co zrobić aby zostać naszym członkiem.

5Technikalia

Jak uczniowie i kursanci uczą się zawodu w 2019 r.

lider projektu: Karol Węgrzyn
SZCZEGÓŁY
Zobacz plik .pdf ze szczegółami projektu
GŁOSUJ
Zaloguj się w serwisie PTBRiO aby oddać głos.
W Budżecie Partycypacyjnym PTBRiO mogą głosować tylko członkowie Towarzystwa. Dowiedz się co zrobić aby zostać naszym członkiem.

6Czytelnik kupuje wyłącznie „jedynkę”.

Badanie znaczenia pierwszej strony prasy przy decyzji o wyborze danego tytułu.

lider projektu: Wiktor Tokarczyk
SZCZEGÓŁY
Zobacz plik .pdf ze szczegółami projektu
GŁOSUJ
Zaloguj się w serwisie PTBRiO aby oddać głos.
W Budżecie Partycypacyjnym PTBRiO mogą głosować tylko członkowie Towarzystwa. Dowiedz się co zrobić aby zostać naszym członkiem.

7"Tak, mogę zmieniać świat mimo że mam kilka lat!"

projekt będzie realizowany z nowatorskim ruchem Design for Change, którego misją jest wyposażenie dzieci w silne poczucie, że mogą zmieniać świat tu i teraz.Nieunikniona przyszłość rynku pracy?

lider projektu: Małgorzata Głos
SZCZEGÓŁY
Zobacz plik .pdf ze szczegółami projektu
GŁOSUJ
Zaloguj się w serwisie PTBRiO aby oddać głos.
W Budżecie Partycypacyjnym PTBRiO mogą głosować tylko członkowie Towarzystwa. Dowiedz się co zrobić aby zostać naszym członkiem.

8Jak zwiększyć w Polsce liczbę zgłoszeń organów do przeszczepów

- zdefiniowanie motywacji i barier oraz wypracowanie skutecznej strategii komunikacyjnej

lider projektu: Marek Biskup
SZCZEGÓŁY
Zobacz plik .pdf ze szczegółami projektu
GŁOSUJ
Zaloguj się w serwisie PTBRiO aby oddać głos.
W Budżecie Partycypacyjnym PTBRiO mogą głosować tylko członkowie Towarzystwa. Dowiedz się co zrobić aby zostać naszym członkiem.

9Wkręceni w miejskie koła

lider projektu: Karol Rubinkiewicz
SZCZEGÓŁY
Zobacz plik .pdf ze szczegółami projektu
GŁOSUJ
Zaloguj się w serwisie PTBRiO aby oddać głos.
W Budżecie Partycypacyjnym PTBRiO mogą głosować tylko członkowie Towarzystwa. Dowiedz się co zrobić aby zostać naszym członkiem.

10„Bezpieczeństwo konsumenta – ujęcie holistyczne”

Cykl monografii (3) wydanych w formie e-booków w Oficynie Wydawniczej SGH

lider projektu: Anna Dąbrowska
SZCZEGÓŁY
Zobacz plik .pdf ze szczegółami projektu
GŁOSUJ
Zaloguj się w serwisie PTBRiO aby oddać głos.
W Budżecie Partycypacyjnym PTBRiO mogą głosować tylko członkowie Towarzystwa. Dowiedz się co zrobić aby zostać naszym członkiem.

11SILVERSI mają głos

- projekt badawczy i kampania społeczna

lider projektu: Lidja Deja
SZCZEGÓŁY
Zobacz plik .pdf ze szczegółami projektu
GŁOSUJ
Zaloguj się w serwisie PTBRiO aby oddać głos.
W Budżecie Partycypacyjnym PTBRiO mogą głosować tylko członkowie Towarzystwa. Dowiedz się co zrobić aby zostać naszym członkiem.

12Czy „new age’owe” praktyki dyscyplinowania ciała są współczesną formą (ekwiwalentem) religijności (duchowości) czy trendem konsumenckim?

lider projektu: Monika Stec
SZCZEGÓŁY
Zobacz plik .pdf ze szczegółami projektu
GŁOSUJ
Zaloguj się w serwisie PTBRiO aby oddać głos.
W Budżecie Partycypacyjnym PTBRiO mogą głosować tylko członkowie Towarzystwa. Dowiedz się co zrobić aby zostać naszym członkiem.

13Projektowanie usług społecznych dla opiekunów osób zależnych

#servicedesignforcare

lider projektu: Joanna Świst
SZCZEGÓŁY
Zobacz plik .pdf ze szczegółami projektu
GŁOSUJ
Zaloguj się w serwisie PTBRiO aby oddać głos.
W Budżecie Partycypacyjnym PTBRiO mogą głosować tylko członkowie Towarzystwa. Dowiedz się co zrobić aby zostać naszym członkiem.

Q&A

To konkurs organizowany przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opini dający możliwość sfinansowania Twojego projektu, który stanie się inspiracją i wzbogaci wiedzę społeczności fascynatów wnioskowania o zjawiskach rynkowych i zachowaniach człowieka oraz wzbogaci bibliotekę wiedzy naszego Towarzystwa o ciekawe materiały, inspiracje i odkrycia.
Jeśli jesteś, badaczem, naukowcem, przedstawicielem think tanku, zakładasz start up, działasz w NGO, pracujesz nad publikacja, fascynują Cię ludzkie zachowania i chcesz odkryć ich przyczyny, tak, Budżet Partycypacyjny jest dla Ciebie.
Nie, zgłoszony projekt nie musi być badaniem konsumenckim czy marketingowym, ucieszymy się też z projektu eventu, publikacji, aplikacji mobilnej czy produkcji filmowej. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i formaty.
Na Twoją propozycje projektu czekamy do 31 maja 2019 r., pamiętaj że przyjmujemy tylko zgłoszenia przesłane za pomocą formularza elektronicznego dostępnego na www.ptbrio.pl/budzetpartycypacyjny
Grant można wydać na realizację zwycięskiego projektu, którego całkowity koszt nie może przekroczyć 50 000 zł brutto. Szczegóły dotyczące finansowania znajdziesz w Regulaminie.
Niestety nie, grant nie może być przeznaczony na wynagrodzenie dla Laureata lub członków zespołu. Wygraną możesz wykorzystać na inne koszty związane z realizacją projektu, jak np. praca terenowa, wynajem przestrzeni, koszty realizacji, koszty podróży, honoraria usługodawców.
Uczestnicy projektu Budżet Partycypacyjny PTBRiO nie muszą być członkami PTBRiO, nie jest to warunkiem udziału, niemniej serdecznie zapraszamy do dołączenia do naszego Towarzystwa.
Organizatorem projektu Budżet Partycypacyjny jest Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. Nad całością projektu czuwa doświadczona kapituła konkursowa.
Jeśli Twój projekt zwycięży możesz go zrealizować już po 5 lipca, masz na to aż pół roku.
Tak, uczestniczyć w konkursie może także zespół. Pamiętajcie jednak, że zawsze należy wyznaczyć Lidera, który będzie odpowiedzialny za całość i z którym będą kontaktowali się Organizatorzy.
Wyboru zwycięskiego projektu dokonują wszyscy członkowie PTBRiO, gdzie każda osoba, członek Towarzystwa, posiada jeden głos. Podczas głosowania, członkowie PTBRiO widzą kto jest autorem projektu. Wygrywa projekt, który zdobędzie najwięcej głosów. Zanim jednak projekt zostanie dopuszczony do głosowania, Kapitula konkursowa dokonuje selekcji zgłoszeń, sprawdzając czy nadesłane propozycje spełniają wymagania konkursowe.
Jeśli nie odnalazłaś/łeś odpowiedzi na swoje pytania w Regulaminie napisz do nas sekretariat@ptbrio.pl lub zadzwoń 22 648 44 92, chętnie pomożemy.

WAŻNE DATY



JURY

Ocena pomysłów biorących udział w konkursie Budżet Partycypacyjny PTBRiO jest dwustopniowa.


Pierwszy etap to preselekcja,
w czasie której Jury weryfikuje czy Twój projekt spełnia wymogi formalne konkursu.

Projekty dopuszczone do drugiego etapu sa oceniane przez wszystkich członków Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Nad całością czuwa zespół projektowy:


Artur Czajka
GfK Polonia
Strategic Insights Manager
Consumer Panels & Services


Anna Gorączka
Żabka Polska S.A.
Kierownik zespołu Insights


Krzysztof Kamil Jurków
MASMI Polska
Head of Qualitative Department