ZGŁOSZONE PROJEKTY
1Świat kobiet
- jak rozmawiać z różnymi segmentami kobiet, nie zapominając o tym, że feministki są mniejszością?
lider projektu: Katarzyna Krzywicka Zdunek2Praca szyta na miarę
Nieunikniona przyszłość rynku pracy?
lider projektu: Magdalena Felczak3Legalnie i bez ryzyka
Bezpieczeństwo konsumentów na rynku usług legalizacji pracy i pobytu
lider projektu: Dominika Michalak4Jak trend ‘less waste’ wpływa na zachowania konsumenckie Polaków?
lider projektu: Maja Strzałkowska-Kominiak5Technikalia
Jak uczniowie i kursanci uczą się zawodu w 2019 r.
lider projektu: Karol Węgrzyn6Czytelnik kupuje wyłącznie „jedynkę”.
Badanie znaczenia pierwszej strony prasy przy decyzji o wyborze danego tytułu.
lider projektu: Wiktor Tokarczyk7"Tak, mogę zmieniać świat mimo że mam kilka lat!"
projekt będzie realizowany z nowatorskim ruchem Design for Change, którego misją jest wyposażenie dzieci w silne poczucie, że mogą zmieniać świat tu i teraz.Nieunikniona przyszłość rynku pracy?
lider projektu: Małgorzata Głos8Jak zwiększyć w Polsce liczbę zgłoszeń organów do przeszczepów
- zdefiniowanie motywacji i barier oraz wypracowanie skutecznej strategii komunikacyjnej
lider projektu: Marek Biskup9Wkręceni w miejskie koła
lider projektu: Karol Rubinkiewicz10„Bezpieczeństwo konsumenta – ujęcie holistyczne”
Cykl monografii (3) wydanych w formie e-booków w Oficynie Wydawniczej SGH
lider projektu: Anna Dąbrowska11SILVERSI mają głos
- projekt badawczy i kampania społeczna
lider projektu: Lidja Deja12Czy „new age’owe” praktyki dyscyplinowania ciała są współczesną formą (ekwiwalentem) religijności (duchowości) czy trendem konsumenckim?
lider projektu: Monika Stec13Projektowanie usług społecznych dla opiekunów osób zależnych
#servicedesignforcare
lider projektu: Joanna ŚwistQ&A
To konkurs organizowany przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opini dający możliwość sfinansowania Twojego projektu, który stanie się inspiracją i wzbogaci wiedzę społeczności fascynatów wnioskowania o zjawiskach rynkowych i zachowaniach człowieka oraz wzbogaci bibliotekę wiedzy naszego Towarzystwa o ciekawe materiały, inspiracje i odkrycia.
Jeśli jesteś, badaczem, naukowcem, przedstawicielem think tanku, zakładasz start up, działasz w NGO, pracujesz nad publikacja, fascynują Cię ludzkie zachowania i chcesz odkryć ich przyczyny, tak, Budżet Partycypacyjny jest dla Ciebie.
Nie, zgłoszony projekt nie musi być badaniem konsumenckim czy marketingowym, ucieszymy się też z projektu eventu, publikacji, aplikacji mobilnej czy produkcji filmowej. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i formaty.
Na Twoją propozycje projektu czekamy do 31 maja 2019 r., pamiętaj że przyjmujemy tylko zgłoszenia przesłane za pomocą formularza elektronicznego dostępnego na www.ptbrio.pl/budzetpartycypacyjny
Grant można wydać na realizację zwycięskiego projektu, którego całkowity koszt nie może przekroczyć 50 000 zł brutto. Szczegóły dotyczące finansowania znajdziesz w Regulaminie.
Niestety nie, grant nie może być przeznaczony na wynagrodzenie dla Laureata lub członków zespołu. Wygraną możesz wykorzystać na inne koszty związane z realizacją projektu, jak np. praca terenowa, wynajem przestrzeni, koszty realizacji, koszty podróży, honoraria usługodawców.
Uczestnicy projektu Budżet Partycypacyjny PTBRiO nie muszą być członkami PTBRiO, nie jest to warunkiem udziału, niemniej serdecznie zapraszamy do dołączenia do naszego Towarzystwa.
Organizatorem projektu Budżet Partycypacyjny jest Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. Nad całością projektu czuwa doświadczona kapituła konkursowa.
Jeśli Twój projekt zwycięży możesz go zrealizować już po 5 lipca, masz na to aż pół roku.
Tak, uczestniczyć w konkursie może także zespół. Pamiętajcie jednak, że zawsze należy wyznaczyć Lidera, który będzie odpowiedzialny za całość i z którym będą kontaktowali się Organizatorzy.
Wyboru zwycięskiego projektu dokonują wszyscy członkowie PTBRiO, gdzie każda osoba, członek Towarzystwa, posiada jeden głos. Podczas głosowania, członkowie PTBRiO widzą kto jest autorem projektu. Wygrywa projekt, który zdobędzie najwięcej głosów. Zanim jednak projekt zostanie dopuszczony do głosowania, Kapitula konkursowa dokonuje selekcji zgłoszeń, sprawdzając czy nadesłane propozycje spełniają wymagania konkursowe.
Jeśli nie odnalazłaś/łeś odpowiedzi na swoje pytania w Regulaminie napisz do nas sekretariat@ptbrio.pl lub zadzwoń 22 648 44 92, chętnie pomożemy.
WAŻNE DATY
JURY
Ocena pomysłów biorących udział w konkursie Budżet Partycypacyjny PTBRiO jest dwustopniowa.
Pierwszy etap to preselekcja,
w czasie której Jury weryfikuje czy Twój projekt spełnia wymogi formalne konkursu.
Projekty dopuszczone do drugiego etapu sa oceniane przez wszystkich członków Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.