WARSZTAT - Obraz konsumenta z danych - czego w nim brakuje i jak te dziury załatać.
Rafał Piasecki, strategy Director Cheil
Z wykształcenia antropolog, z zawodu strateg. Doświadczenie zdobywał w agencjach reklamowych Young&Rubicam Brands, CAM Media i DDB, oraz w pracowni koncepcyjnej O11E. Obecnie odpowiada za dział strategii w Cheil
Aleksandra Boćwińska, Client Service Director, Cheil
poprzednio International Account Director Saatchi&Saatchi Interactive Solutions, gdzie odpowiadała za międzynarodową obsługę marek koncernu Procter&Gamble. W swojej karierze pracowała również dla m.in. Max Factor, Unilever, GlaxoSmithKline, Maspex, Skanska i LG Eleectronics.
W dzisiejszym marketingu toniemy w zalewie różnych danych. Czasem pomagają a czasem nie wiemy co z nimi zrobić mimo wszechogarniającej presji. Czy tak popularne dziś Big Data i analiza danych to naprawdę sposób na wszystkie nasze marketingowe bolączki? W trakcie warsztatów spojrzymy na konsumentów z perspektywy „nowych” i „starych” narzędzi i zobaczymy jak te perspektywy uzupełniać, aby wycisnąć z nich jak najwięcej strategicznej wartości.
Warsztat będzie się składał z serii krótkich zadań prowadzących uczestników przez proces planowania strategii na bazie wiedzy różnego rodzaju. Uczestnicy przekonają się jak i kiedy sięgać po źródła rożnego rodzaju, aby szybko tworzyć trafną wiedzę na temat swojego konsumenta.