Na pewnym etapie piekielnie szybkiego rozwoju internetu wydawało się, że pewnego dnia zdoła on odzwierciedlić rzeczywistość. Dziś już wiadomo, że nic z tego. To rzeczywistość odzwierciedla internet i pozwala mu się kształtować. Coraz większa część ludzi na świecie widzi rzeczywistość „analogową” tak, jak prezentuje ją rzeczywistość cyfrowa, bo ta, choćby z powodu łatwej dostępności w miliardach ekranów, jest im jakby bliższa. Czytaj więcej.
Na sesję zapraszają: Agnieszka Łebkowska i Justyna Melaniuk-Olszak
Na sesję zapraszają: Gosia Puchlak i Piotr Bubak
Jak wycisnąć więcej z danych w mediach społecznościowych?
Michał Kociankowski, Synergion
Obraz konsumenta z danych - czego w nim brakuje i jak te dziury załatać.
Rafał Piasecki, Cheil i Aleksandra Boćwińska, Cheil
osoby | zgłoszenie do 8 marca |
zgłoszenie od 9 marca do 22 marca |
zgłoszenie po 22 marca |
pierwsza osoba z firmy |
690 zł | 790 zł | 990 zł |
druga osoba z firmy |
590 zł | 690 zł | 890 zł |
trzecia i każda następna osoba z firmy |
390 zł | 490 zł | 690 zł |
Wartości netto, od osoby, termin płatności 14 dni od daty wystawienia faktury pro forma, w przypadku braku terminowej płatności zniżka zostanie anulowana zgodnie z cennikiem. UWAGA! Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona. Po otrzymaniu zamówienia organizator wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą pro forma. Ostateczną fakturę VAT wystawia po otrzymaniu płatności. Rezygnację z udziału w konferencji bez konsekwencji finansowych można zgłaszać do 15 marca 2017 r., pisemnie za pośrednictwem formularza elektronicznego, pocztą elektroniczną na adres cyber@ptbrio.pl. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności. Uczestnictwo w konferencji jest równoznaczne ze zgodą na wykorzystanie wizerunku w materiałach promocyjnych konferencji i Towarzystwa. Organizatorem imprezy jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.