fbpx
 
twoje badania semiotyczne
Analiza rynku badań
Największy projekt diagnozujący kondycję rynku badań marketingowych
 
Od 1994 roku wspólnie z ESOMAR prowadzimy szczegółową analizę rynku badań marketingowych. Podstawą tworzenia raportu jest coroczna ankieta przeprowadzana w pierwszej części roku. Wśród respondentów są największe firmy badawcze w Polsce, przedstawiciele sieciowych agencji czy butików badawczych.
W tym roku, na wzór ESOMARu, wprowadzamy także możliwość wypełnienia dedykowanej ankiety dostawcom rozwiązań informatycznych, np. online'owych narzędzi badawczych DIY.

Jeśli Twoja firma prowadzi badania marketingowe lub oferuje oprogramowanie wspierające ten proces - zapraszamy do udziału w badaniu!
Dzięki udziałowi Twojemu i Twojej firmy wyniki będą bardziej szczegółowe, a Ty i Twoja firma jako pierwsi poznacie dokładną diagnozę rynku badań. Dodatkowo Twoja firma będzie mogła znaleźć się w zestawieniach opublikowanych na stronie Insight Map Przewodnik – Jak zamawiać i kupować badania w zakładce "Rankingi", a zagregowane wyniki wzbogacą coroczny raport ESOMAR.

To tylko 3 kroki:
1. Poznaj pytania i przygotuj dane (wzory formularzy):

   a) wzór formularza dla agencji badawczych możesz pobrać tutaj

   b) wzór formularza dla firm software'owych możesz pobrać tutaj

2. Do 9 czerwca 2025 r. wprowadź dane do formularza on-line (tylko tak pozyskane dane będą brane pod uwagę przy dalszych analizach). Wypełniając ankietę, możesz ją przerywać i wrócić do niej, poprzez opcję „odłóż na później”. 

3. Poznaj wyniki badania i sprawdź pozycję swojej firmy w rankingach na stronie www.insightmap.pl 

opalski head 2024 600px