O badaniu
Zadanie które przed sobą postawiliśmy, a którego efekt macie przed sobą, polegało na przygotowaniu jak najbardziej wyczerpującego materiału o tym, z jakiej wiedzy, skąd pochodzącej i na ile przydatnej korzystają polskie firmy i instytucje.
Zanurzyliśmy się też nieco głębiej w świat agencji badawczych. Skupiliśmy się na tym jakie czynniki brane pod uwagę przy wyborze agencji oraz ocenie późniejszej współpracy przy projektach. Sprawdziliśmy jaka jest znajomość poszczególnych marek i ilu z naszych respondentów miało okazję współpracować z poszczególnymi dostawcami.

Zespół

Anna Martenka
(Play), liderka zespołu projektowego Insight Map

Magdalena Chojnowska
(BNP PARIBAS)

Urszula Hrynaszkiewicz
(Avon)

Katarzyna Knothe
(Displate)
Raport Insight Map
Pobierz raport z badania Insight Map
i dowiedz się:
- Jakie źródła informacji rynkowej są najczęściej wykorzystywane
- Jacy dostawcy insightów najczęściej wybierani
- Które agencje badawcze są najbardziej znane
- Na co zawracają uwagę firmy wybierając agencje badawcze
- Jak oczekiwania firm są zaspakajane w rzeczywistości

Insight Map Przewodnik

INSIGHT MAP jest serwisem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii i kontynuacją cieszącego się dużą popularnością, wydawanego przez 25 lat, Rocznika PTBRiO pt. Badania Marketingowe.
