Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w badaniu!

O badaniu

Projekt Insight Map powstał z potrzeby zmapowania rynku Insightów w Polsce.
Raport, który powstał jako efekt tego projektu oparty jest o badanie ilościowe przeprowadzone jesienią 2021 na grupie ekspertów. Do udziału w projekcie zaprosiliśmy szeroko pojętych odbiorców badań i insightów.
A jaki był cel tego przedsięwzięcia? Wiedza!

Zadanie które przed sobą postawiliśmy, a którego efekt macie przed sobą, polegało na przygotowaniu jak najbardziej wyczerpującego materiału o tym, z jakiej wiedzy, skąd pochodzącej i na ile przydatnej korzystają polskie firmy i instytucje.

Zanurzyliśmy się też nieco głębiej w świat agencji badawczych. Skupiliśmy się na tym jakie czynniki brane pod uwagę przy wyborze agencji oraz ocenie późniejszej współpracy przy projektach. Sprawdziliśmy jaka jest znajomość poszczególnych marek i ilu z naszych respondentów miało okazję współpracować z poszczególnymi dostawcami.

Zespół

Insight Map to kompleksowy, niekomercyjny projekt badawczy realizowany pro bono przez ekspertki skupione w Polskim Towarzystwie Badaczy Rynku i Opinii. W skład zespołu projektowego weszły przedstawicielki od wielu lat związane zawodowo ze stroną kliencką, będące odbiorczyniami wiedzy o rynku, konsumentach i społeczeństwie.

Anna Martenka

(Play), liderka zespołu projektowego Insight Map

Magdalena Chojnowska

(BNP PARIBAS)

Urszula Hrynaszkiewicz

(Avon)

Katarzyna Knothe

(Displate)

Raport Insight Map

Pobierz raport z badania Insight Map
i dowiedz się:

  1. Jakie źródła informacji rynkowej są najczęściej wykorzystywane
  2. Jacy dostawcy insightów najczęściej wybierani
  3. Które agencje badawcze są najbardziej znane
  4. Na co zawracają uwagę firmy wybierając agencje badawcze
  5. Jak oczekiwania firm są zaspakajane w rzeczywistości

Insight Map Przewodnik

Insight Map – Przewodnik jak zamawiać i kupować badania to jedyny na polskim rynku serwis stworzony dla osób, które w swojej praktyce zawodowej zlecają lub samodzielnie realizują projekty badawcze zarówno w obszarze biznesu i marketingu jak i tematyce społecznej. Przewodnik został przygotowany by wspierać zleceniodawców w poszukiwaniu wiedzy o badaniach, najnowszych technikach i narzędziach.
Sercem serwisu jest rozbudowana wyszukiwarka agencji badawczych oraz rozwiązań i usług specjalistycznych, pomagająca klientom w wyborze dostawców.

INSIGHT MAP jest serwisem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii i kontynuacją cieszącego się dużą popularnością, wydawanego przez 25 lat, Rocznika PTBRiO pt. Badania Marketingowe.

Organizator badania:

Partnerzy: