Stwórzmy mapę źródeł wiedzy o rynku,
konsumentach i społeczeństwie.

Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w badaniu!
Już podczas najbliższego Kongresu Badaczy poznacie pierwsze wyniki.

INSIGHT MAP

Zapraszamy Cię do udziału w badaniu Insight Map. Jeśli w swojej pracy korzystasz z wiedzy o rynku, konsumentach i społeczeństwie prosimy podziel się swoją opinią na temat wykorzystywanych przez Ciebie źródeł informacji oraz ich przydatności w podejmowaniu decyzji biznesowych czy wnioskowaniu o poglądach Polek i Polaków. Jesteśmy także ciekawi jakie są Twoje oczekiwania, potrzeby i opinie na temat firm, które takich danych dostarczają.
Rezultatem badania Insight Map będzie raport przedstawiający źródła wiedzy i danych o rynku, konsumentach i społeczeństwie, elementy ważne przy wyborze dostawców danych oraz ocenę współpracy.
Twoje odpowiedzi na zadawane pytania będą w pełni poufne, a wypełnienie ankiety zajmie ok 15 minut.
UWAGA do badania Insight Map zapraszamy wyłącznie odbiorców wiedzy o rynku, konsumentach i społeczeństwie.

Zapisz się na newsletter aby otrzymać wyniki badania

Dlaczego warto wziąć udział w badaniu?

Tworzysz Insight Map

Bierzesz udział w unikatowym badaniu mapującym źródła wiedzy o rynku, konsumentach i społeczeństwie. Badanie zostało tak pomyślane, by jego wyniki były pomocne w Twojej codziennej pracy.

Dostajesz raport badawczy

Otrzymasz od nas raport z badania Insight Map, prezentujący źródła wiedzy o rynku, konsumentach i społeczeństwie oraz wizerunek firm tę wiedzę dostarczających.

Książka - Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta

Wśród uczestników badania rozlosujemy limitowane wydanie tzw. biblii badań by PWN & PTBRiO, 700 stronicowego przewodnika w twardej oprawie, porządkującego aktualną wiedzę o badaniach rynku.

PTBRiO Pack x 5: Zapalniki zmian + notatnik + kalambury badawcze

Wśród uczestników badania rozlosujemy pięć PTBRIO Packów, a w każdym z nich książka - Zapalniki zmian. Jak projektować zachowania za pomocą ekonomii behawioralnej, autorstwa Agaty Romaniuk; bijący od lat rekordy popularności notatnik PTBRiO oraz bawiąco-uczące Kalambury Badawcze PTBRiO.

Nielimitowany dostęp do TOP 10 INSIGHTS 20/21

Kanału VOD z dziesięcioma najlepszymi wystąpieniami naszych eventów badawczych minionych 12 miesięcy. Każdy uczestnik badania otrzyma dostęp do 10 najlepszych wystąpień branżowych. Ponad 3 godziny specjalistycznej wiedzy crème de la crème m.in. od Natalii Hatalskiej, Darka Maciołka, Jacka Wasilewskiego, Agnieszki Kwaśniewskiej i wielu innych.

Kogo zapraszamy do udziału w badaniu?

UWAGA do badania Insight Map zapraszamy wyłącznie odbiorców wiedzy o rynku, konsumentach i społeczeństwie. Jeśli jesteś przedstawicielem/przedstawicielką np. agencji badawczej lub innego dostawcy wiedzy zaproś do udziału w badaniu Insight Map swoich klientów i osoby korzystające z wyników Twojej pracy.
Do udziału w badaniu Insight Map zapraszamy wszystkie osoby będące w swojej pracy zawodowej obiorcami wiedzy o rynku, konsumentach i społeczeństwie. Jeśli jesteś przedstawicielką lub przedstawicielem jednej z poniższych branż (lub innej), prosimy podziel się swoją opinią na temat wykorzystywanych przez Ciebie źródeł informacji oraz ich przydatności w podejmowaniu decyzji biznesowych czy wnioskowaniu o poglądach Polek i Polaków.
Agencje reklamowe / Domy mediowe / Agencje PR / Bankowość / Budownictwo / Consulting / E-commerce / Farmacja / FMCG / IT / Internetowa / Medyczna / Motoryzacja / NGO / Pocztowa / Kurierska / Spedycyjna / Prasa / Produkcja AGD/RTV / Przemysł / Radio / Telewizja / Rolnictwo / Sektor publiczny / Sieci handlowe Sport / Turystyka / Sztuka / Kultura / Telekomunikacja / Transport pasażerski / Ubezpieczenia / Usługi komunalne / Wellness / Wyższe uczelnie / Inne instytucje edukacyjne / Inne

Zespół

Insight Map to kompleksowy, niekomercyjny projekt badawczy realizowany pro bono przez ekspertki skupione w Polskim Towarzystwie Badaczy Rynku i Opinii. W skład zespołu projektowego weszły przedstawicielki od wielu lat związane zawodowo ze stroną kliencką, będące odbiorczyniami wiedzy o rynku, konsumentach i społeczeństwie.

Anna Martenka

(Play), liderka zespołu projektowego Insight Map

Magdalena Chojnowska

(BNP PARIBAS)

Urszula Hrynaszkiewicz

(Avon)

Katarzyna Knothe

(Displate)

Organizator badania:

Partnerzy: