# ROI, # Optymalizacja, # Wizualizacja danych, # Badania ilościowe

Piątek, godz. 11.30, sesja VI, sale D+E+F

Connected Intelligence

Krótki opis idei wystąpienia:

O istotności integracji wielu źródeł danych i analizie real time danych ilościowych oraz ich wpływie na biznes mówi się wiele. O wiele rzadziej pokazuje się jak wnioski płynące z badań ilościowych i real-time analiz wieloźródłowych można przekuć na bardzo konkretne działania strategiczne bądź taktyczne. W trakcie wystąpienia podzielę się doświadczeniem z różnych projektów, w których integrowanych było wiele źródeł danych, także real-time. Ich celem było wykorzystanie konkretnych wyników i wniosków płynących z badań ilościowych i modeli ekonometrycznych do zbudowania procesu decyzyjnego opartego o dane. Poruszę także temat podejścia do wyliczania ROI z tego typu projektów. Wskaże także na główne problemy na jakie można natrafić w trakcie przekuwania danych w realne działania operacyjne.

Plan wystąpienia w najważniejszych punktach:

  1. Sposoby łączenia różnych źródeł danych ilościowych i real-time
  2. Wykorzystywanie wyników modelowania w planowaniu konkretnych działań
  3. Narzędzia wspomagające działania strategiczne i taktyczne
  4. Wyzwania przejścia na model pracy ”data driven”
  5. Podejście do wyznaczania ROI z projektów analitycznych i optymalizacyjnych

Opis korzyści (możliwości wykorzystania wiedzy), jakie osiągną uczestnicy Kongresu po wysłuchaniu wystąpienia:

Słuchacze mojego wystąpienia będą w zapoznani z szeregiem bardzo konkretnych przykładów wykorzystania ”live data”, czyli danych real time zbieranych z dużej ilości źródeł. Usłyszą także jak przygotować swoją organizację aby była w stanie wyliczyć ROI z inwestycji w narzędzia do bieżącej optymalizacji strategii opartej o twarde dane.
Tomasz
Lechowicz


Data Analytics Manager
ZenithOptimedia Group

Odpowiedzialny jest za rozwój narzędzi analitycznych i Big Data w ramach domu mediowego ZenithOptimedia Group. Wieloletnie doświadczenie w obszarze analityki dużych zbiorów danych zdobywał w branży bankowej, internetowej oraz w projektach badawczych wykonywanych w ramach Centrum Zastosowań Matematyki i Inżynierii Systemów PAN. Absolwent wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Jego główne zainteresowania związane są z dziedziną analizy i optymalizacji procesów.

Obszary badawcze:

media, produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), prognozowanie i modelowanie, conjoint, prognozowanie i modelowanie, conjoint, retail (sprzedaż, dystrybucja)

Charakter badania:

ilościowe

Metody badawcze:

ilościowe - ogólnie, web analytics - oglądalność witryninternetowych, ruch internetowy, traffic

Branże badawcze:

agencje reklamowe, domy mediowe, agencje PR, produkcja farmaceutyków i produktów medycznych

 

Kontakt

Na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii i Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku obsługę XVII Kongresu zapewnia firma ORA&Funksters Wszelkie pytania, wątpliwości i uwagi dotyczące Kongresu prosimy kierować na adres: Biuro Organizacji Kongresu Badaczy Rynku i Opinii ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa tel. (22) 649 97 74 lub 511 117 221, e-mail: kongres@ptbrio.pl
 

Partnerzy:

marketingprzykawie3 nowymarketingGazeta logo socialpress zzinteria

Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.