Dwa dni pełne nowych odkryć, inspiracji i umiejętności
Zobacz kto stoi za ideą tegorocznego Kongresu.
Starannie wyselekcjonowani
Poznaj najlepszych mówców kongresowych
2015 - Marta Olcoń-Kubicka i Mateusz Halawa - Społeczne życie pieniędzy i finansów w młodych gospodarstwach domowych (format 30 min)
2015 - Michał Główka i Rafał Treichel - Niezależny test oprogramowania do wizualizacji raportów (format 6 min)
2014 - Anonimowy badacz - Wypikselowana prawda, czyli komu służy anonimowość respondentów (format 6 min)
2014 - Andrzej Gołoś - Badacz na tropie manipulacji (format 30 min)
2013 - Michał Lutostański i Tomasz Użarowski - Odyseja Badawcza 2020
2012 - Agata Grabowska - TrashBook, czyli recykling wiedzy
2011 - Agata Koppa i Adam Szymczak - Brudny Harry (r)ewolucje. Transpozycja marki piwnej Harnaś
2010 - Agata Grabowska - Pożyczalscy
2009 - Marek Biskup, Dobromir Ciaś, Marcin Kujawski - Konsekwencje kryzusu w ujęciu konsumenckim
2008 - Robert Zydel - Wszystko, co zawsze chciałeś wiedzi ć o HIPSTERSACH ale bałeś się zapytać
2007 - Tomasz Bartnik - Czy strategię marki można zbudować bez badań? Można.
2006 - Michał Kociankowski - Abra kadabra kup!” czy ”Abra kadabra działaj!” O myśleniu magicznym u marketerów i konsumentów
2005 - Tomasz Jędrkiewicz i Agnieszka Wójcińska - Konia nikomu nie pożyczaj, a niewieście nigdy nie wierz - doświadczenia z badania stylów życia mieszkańców wsi
2004 - Arkadiusz Wódkowski - „Faktowiec" to czytelnik "Faktów"
2003 - Waldemar Rojna - Eye Tracking. Metodologia i jej zastosowania w badaniach percepcji reklamy i zachowań konsumentów.