# insighty konsumenckie , # trendy, # seniorzy, # silver segment, # millenials
Czwartek, godz. 14.30, sesja II, sale D+E+F
Dlaczego dziadkowie są mega czyli niespodziewana świeżość przeszłości
Krótki opis idei wystąpienia:
Od jakiegoś czasu widać zwrot w relacjach młodego pokolenia z dziadkami. Zamiast akcji ”zabierz babci dowód” widzimy młodych ludzi zabierających dziadków na międzypokoleniowe dancingi do modnych miejsc. Towarzyszy temu poszukiwanie wiedzy z przeszłości lub odwoływanie się do minionych zachowań. Co młodzi przejmują od dziadków? Kiedy dziadkowie słuchają młodych?Plan wystąpienia w najważniejszych punktach:
- Spostrzeżenia trendowe dotyczące relacji międzypokoleniowych
- Wyniki badania par millenialsi-dziadkowie
- Przesłanki do budowania platform komunikacyjnych w segmencie Silver i w segmencie Millenials
Opis korzyści (możliwości wykorzystania wiedzy), jakie osiągną uczestnicy Kongresu po wysłuchaniu wystąpienia:
Inspiracje komunikacyjne oraz insighty konsumenckie dotyczące dwóch segmentów społecznych: segment Silver oraz Millenials Marcin
Klaus
partner
Insight Shot
Klaus
partner
Insight Shot
Właściciel specjalistycznego butiku badawczego; zajmuje się badaniami innowacji i tworzeniem nowych metod jakościowych; autor pierwszego polskiego badania na grupie Early Adopters, twórca metod prosumenckich, hottestingowych i eksploracyjnych; psycholog społeczny; w badaniach od 19 lat.
Marcin
Ejsmont
Senior Strategic Planner
Lemon Sky J. Walter Thompson
Ejsmont
Senior Strategic Planner
Lemon Sky J. Walter Thompson
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej, Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie. Tworzył strategie marek i strategie komunikacji dla wielu klientów, w szczególności w kategorii finansowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej i dóbr szybkozbywalnych. Członek zespołów projektowych nagradzanych Effie, m.in. Złote Effie (Pharmaton Geriavit), finalista Euro Effie (Corega).
Obszary badawcze:
insighty konsumenckie,Charakter badania:
jakościoweMetody badawcze:
diady/triady, etnografiaBranże badawcze:
agencje reklamowe, domy mediowe, agencje PR, pozostałe towary nietrwałego użytku – produkcja FMCG, słodycze – produkcja FMCG, żywność – produkcja FMCGStart-up w muzeum, czyli nieznane technologie w ujęciu etnograficznym.