# budżet czasu, # współkonsumpcja, # kontrola rodzicielska, # gry online, # portale spolecznosciowe, # video online, # dzieci

Czwartek, godz. 13.30, sesja II, sale D+E+F

Dzieci zanurzone w technologii

Krótki opis idei wystąpienia:

Wiele mówi się o zanurzeniu już najmłodszych dzieci w technologii. Chcemy pokazać jak przebiega zjawisko w szerokim kontekście – zarówno w kontekście poza cyfrowych aktywności dzieci oraz z perspektywy całego kraju. Pokażemy od jakiego wieku dzieci faktycznie korzystają z Internetu, od kiedy są aktywnymi uczestnikami portali społecznościowych, jakiego rodzaju treści wybierają. Ciekawy obraz wyłania się także pod względem posiadania sprzętów technologicznych przez dzieci do samodzielnego wykorzystania. Zbadaliśmy też jak do dawkowania technologii swoim dzieciom podchodzą ich rodzice i na ile korzystają z technologii wspólnie z dziećmi.

Plan wystąpienia w najważniejszych punktach:

  1. Formy spędzania wolnego czasu przez dzieci – online oraz offline, budżet czasu
  2. Konsumpcja treści video online
  3. Gry online
  4. Portale społecznościowe
  5. Sprzęty na których dzieci korzystają z internetu do poszczególnych celów
  6. Kontrola rodzicielska, współkonsumpcja

Opis korzyści (możliwości wykorzystania wiedzy), jakie osiągną uczestnicy Kongresu po wysłuchaniu wystąpienia:

Poznanie obiektywnego ogólnopolskiego obrazu zjawiska korzystania z sieci przez dzieci.

Opis projektu badawczego:

Etnograficzna obserwacja dziecka w trakcie korzystania z internetu oraz wywiad z dzieckiem Badanie ilościowe CAWI na rodzicach dzieci 3-12 lat (panel)
czarnota Edyta
Czarnota


Managing Partner
Zymetria

Pracuje w branży badawczej od kilkunastu lat starając się się, wychodzić poza utarte schematy i szukać nowych rozwiązań. Od trzech lat współzarządza firmą analityczno-badawczą Zymetria, na co dzień wdrażając agilowe podejście do współpracy z klientami. Przez kilka lat prowadziła zespół badawczy w Telekomunikacji Polskiej dbając o markę i jej komunikację. Założyła i rozwinęła agencję analityczno-badawczą ramach Starcom Mediavest Group.

bruss Tomasz
Bruss


Managing Director
MEDIAFARM

Od ponad 15 lat związany z rynkiem mediów i reklamy. Poznawał go z perspektywy domu mediowego (w Starcomie przeszedł drogę od media plannera do media managera), nadawcy telewizyjnego (w MTV Networks Polska pracował jako Advertising & Sponsorship Director) i niezależnego konsultanta. Obecnie kieruje Mediafarm, siecią reklamową wyspecjalizowaną głównie w prowadzeniu kampanii wideo oraz w dotarciu do dzieci.

Obszary badawcze:

insighty konsumenckie, media, reklama, sponsoring, product placement, social media, social media,

Charakter badania:

ilościowe, jakościowe

Metody badawcze:

CAWI, etnografia, IDI

Branże badawcze:

agencje reklamowe, domy mediowe, agencje PR, media elektroniczne (TV, radio, telewizja kablowa), przemysł informatyczny, telekomunikacja (sieciowa i mobilna)

 

Kontakt

Na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii i Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku obsługę XVII Kongresu zapewnia firma ORA&Funksters Wszelkie pytania, wątpliwości i uwagi dotyczące Kongresu prosimy kierować na adres: Biuro Organizacji Kongresu Badaczy Rynku i Opinii ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa tel. (22) 649 97 74 lub 511 117 221, e-mail: kongres@ptbrio.pl
 

Partnerzy:

marketingprzykawie3 nowymarketingGazeta logo socialpress zzinteria

Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.