Rada Programowa

Zobacz kto stoi za ideą tegorocznego Kongresu.

Agata Grabowska, Przewodnicząca Rady, PTBRiO, strateg w ONE ELEVEN
Od 10 lat w marketingu, jako badaczka, a później strateg. Obecnie zajmuje się rozwojem metodologii w pracowni strategicznej ONE ELEVEN, gdzie tworzy i wdraża nowe narzędzia oraz prowadzi projekty strategiczne. Dr socjologii, przez kilka lat zajmowała się pracą akademicką w IFiS PAN, od 12 lat wykłada na Uniwersytecie Warszawskim. Juror w konkursach branżowych (m.in. Eurobest, Innovation Award), współautorka Teczki Trendów, autorka licznych publikacji branżowych, m.in. TrashBooka. W latach 2012-2015 członek zarządu PTBRiO.  
 
Justyna Droździkowska, Senior Insights Manager w Kompanii Piwowarskiej
Od blisko 15 lat związana z badaniami rynkowymi, najpierw po stronie agencji badawczej, później klienta. W Kompanii Piwowarskiej, od 10 lat prowadzi różnorodne projekty związane ze strategią i jej egzekucją. Pracuje na styku różnych działów, ściśle współpracując z marketingiem, sprzedażą i strukturami globalnymi w firmie. Specjalizuje się w badaniach komunikacji, kondycji marek i badaniach shopperowych.  
 
Anna Forycka-Zawadka, Consumer Insight & Market Intelligence Manager w Nestle Polska
Z badaniami marketingowymi związana jest od 16 lat. Pracowała w agencjach Demoskop, Iqs and Quant Group i Ipsos Marketing. Obecnie Consumer Insight & Market Intelligence Manager w Nestle Polska. Mówi o sobie, że jest badaczem z krwi i kości, bo zna i lubi wszystkie elementy procesu badawczego – od przygotowywania narzędzi, poprzez konstruowanie próby i materiałów do fieldu aż po szczegóły analiz statystycznych i rekomendacje strategiczne. Doświadczenia w badaniach rynku zdobywała głównie w pracy dla sektorów: FMCG, telekomunikacji i finansów. Jej zainteresowania zawodowe dotyczą badań eksploracyjnych związanych z innowacjami i strategią marek, w tym badań segmentacyjnych, postaw i użytkowania a także nowych rozwiązań w zakresie analizy danych ilościowych. Z wykształcenia jest psychologiem i historykiem sztuki. 
 
Mateusz Galica, prezes PTBRiO, Client Service Director i szef komunikacji w TNS Polska
W branży komunikacji marketingowej od 1998 roku. Od 1999 r. w TNS Polska, od 2000 r., jako szef marketingu, a następnie dyrektor strategiczny pracuje nad dopasowaniem oferty badawczej agencji do potrzeb biznesowych klientów. Wiceprezes Zarządu PTBRiO. Publikował w Brief, Marketing w Praktyce, Harvard Business Review, Businessman Magazine, Marketing przy Kawie, Media i Marketing Polska, Puls Biznesu. Członek Akademii PR. Laureat nagrody “Najlepszy zespół komunikacji marketingowej w Polsce” Akademii PR.  
 
Anna Karczmarczuk, członek Zarządu OFBOR, prezes Ipsos w Polsce
Urodzona w 1973 roku, absolwentka Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą badawczą związana od 1993 roku, zdobywała doświadczenie zarówno po stronie agencji badawczej (CASE, TNS OBOP, TNS Polska), jak i po stronie Klienta (PTC Era). Najbliższe jej zawodowemu sercu jest badawcze wsparcie dla rozwoju marek. Należy do PTBRiO i ESOMARu. Miłośniczka koni, w wolnym czasie towarzysząca dorastającej córce w wyczynowym uprawianiu jeździectwa.
 
Jan M. Kujawski, członek zarządu OFBOR, Dyrektor D.S. Badań i Rozwoju w Millward Brown
Dyrektor D.S. Badań i Rozwoju w Millward Brown. Związany z badaniami opinii i rynku od początku lat 90. Zainteresowany głównie badaniami mediów, badaniami syndykatowymi oraz ciągle zmieniającymi się technikami gromadzenia danych. Kilkukrotnie zasiadał w Zarządzie OFBOR; członek Zarządu OFBOR w obecnej kadencji.
 
Dominika Maison, krajowy przedstawiciel ESOMAR, prezes zarządu w Maison & Partners
Profesor Uniwersytetu Warszawskiego, kierownik Katedry Psychologii Osobowości na Wydziale Psychologii UW. W pracy naukowej zajmuje się nieświadomymi procesami konsumenckimi, badaniami motywacji oraz zachowaniami finansowymi. Od lat 90. z powodzeniem łączy działalność naukową z psychologią stosowaną w obszarze badań konsumenckich i badań marketingowych. Założycielka Domu Badawczego Maison specjalizującego się w strategicznych badaniach jakościowych. Autorka licznych publikacji z zakresu badań konsumenckich, marketingowych i reklamy. W latach 2003-2007 była Prezesem Zarządu PTBRiO. Od 2009 roku przedstawiciel ESOMAR na Polskę. 
 
Marta Olcoń-Kubicka, Adiunkt w IFiS PAN
Doktor socjologii. Pracuje naukowo w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN, gdzie kieruje grantem NCN o praktykach posługiwania się pieniędzmi w bliskich relacjach w młodych gospodarstwach domowych. Jej obecne zainteresowana naukowe obejmują socjologię ekonomiczną oraz socjologię pieniądza. Autorka książki „Indywidualizacja a nowe formy wspólnotowości” poświęconej macierzyńskim społecznościom internetowym. Wraz Mateuszem Halawą zdobyła nagrodę główną za wystąpienie na Kongresie Badaczy w 2015 roku. 
 
Marcin Piotrowski , Kierownik Zespołu Projektowania Doświadczeń (User Experience Design) w Play.
Zainteresowany głównie szeroko rozumianym projektowaniem, a ponieważ nie istnieje dobre projektowanie bez researchu – także badaniami na potrzeby projektowania. Szczególnymi uczuciami darzy wszelkie formy partycypacji, zarówno ze strony klientów wewnętrznych, jak i użytkowników końcowych. Z tego też powodu, Zespół w którym ma przyjemność pracować realizuje projekty „z”, a nie „dla” klientów wewnętrznych. Upust swojemu zainteresowaniu projektowaniem daje w prowadzeniu (nieco zapuszczonego, powiedzmy to jasno) bloga UXonline.pl (http://uxonline.pl). Prywatnie miłośnik gier planszowych i jazdy na rowerze. I Bonda. Jamesa Bonda.
 
Danuta Suska-Małkuszewska, Senior Manager, Consumer and Business Insight Head w McDonald’s Polska.
Socjolożka, absolwentka Instytutu Socjologii UW. Obecnie odpowiedzialna za Strategię i Departament Consumer and Business Insight w McDonald’s Polska. 18 lat doświadczenia pracy w badaniach zarówno jakościowych, jak i ilościowych w Polsce i Wielkiej Brytanii (CASE, GFK Finance UK, HSBC Bank, niezależna konsultantka w badaniach rynkowych i doświadczenia klienta, McDonald’s)
 

 

Kontakt

Na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii i Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku obsługę XVII Kongresu zapewnia firma ORA&Funksters Wszelkie pytania, wątpliwości i uwagi dotyczące Kongresu prosimy kierować na adres: Biuro Organizacji Kongresu Badaczy Rynku i Opinii ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa tel. (22) 649 97 74 lub 511 117 221, e-mail: kongres@ptbrio.pl
 

Partnerzy:

marketingprzykawie3 nowymarketingGazeta logo socialpress zzinteria

Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.