Biedronka, a może Lacoste – w jakim stopniu potrafimy przewidzieć potrzeby konsumentów?
Sesja III: Shopper, Czwartek, godz. 11.40, Congres Hall
Najważniejsza myśl prezentacji:
Prezentacja ma odpowiedzieć na pytanie czy digitalowy ślad jaki zostawia każdy z nas pozwala badaczom przewidywać potrzeby konsumentów oraz jak daleko możemy się w takich predykcjach posunąć. Czy może to wpłynąć na atrakcyjność inwestycyjną lokalizacji?
Huk
Research Executive
MANDS Badania Rynku i Opinii
Badacz z siedmioletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji, badaniach mystery shopper, segmentacji klientów oraz badaniach marki. Z wykształcenia psycholog społeczny, studiował również podyplomowo zastosowanie psychologii w marketingu i PR. Ukończył liczne szkolenia z zakresu statystyki i analizowania danych.
Karbowski
Wiceprezes
Selectivv Data Tank
Wiceprezes i współzałożyciel firmy Selectivv Data Tank, specjalizującej się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych wykorzystywanych w mobile marketingu i projektach badawczych. Swoją zawodową karierę rozpoczął w branży telekomunikacyjnej. Specjalista w zakresie sprzedaży rozwiązań it/telecom. Pracował dla kilkunastu czołowych firm z branży w Polsce i za granicą. Posiada doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych w zakresie analityki w IT, w tym analizy strukturalnej danych w krajach Europy Zachodniej, Bliskiego Wschodu, Ameryki Północnej i Południowej. Doświadczenie menadżerskie zdobywał w firmach energetycznych i konsultingowych. W 2012 roku został szefem działu technologii w izraelskiej firmie Nation-E, zajmującej się cyberbezpieczeństwem infrastruktury krytycznej.
Comments powered by CComment