Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/virtualki/21072/kongresbadaczy/2018/modules/mod_bootstrapnav/helper.php on line 75

RADA PROGRAMOWA

Twórcy idei wydarzenia
Katarzyna Gawlik, Manager, Deloitte Digital, PTBRiO
Od 15 lat wspiera decyzje biznesowe wiedzą o klientach, użytkownikach i interesariuszach podejmowanych działań. Obecnie zarządza projektami z obszaru projektowania usług i produktów cyfrowych oraz customer experience. W wolnym czasie uczy, szkoli, pisze książki i artykuły oraz przygotowuje doktorat z zarządzania.

Bartłomiej Brach, founder / CEO, brightlight
Doradca organizacji w zakresie internal brandingu. Doktorant w Instytucie Kapitału Ludzkiego SGH. Zajmuje się nadawaniem sensu pracy w organizacji. Swój odnajduje w pracy z polskimi przedsiębiorcami profesjonalizującymi zarządzanie swoimi firmami. Doświadczenie doradcze zdobył pracując jako brand consultant w agencjach w Warszawie (BNA, one11) i w Londynie (Saffron Brand Consultants) oraz animując Króliczą Norę - sieć badaczy młodych Polaków. Współwprowadził na rynek polski storytelling jako metodę badania tożsamości i kultury organizacji.

Anna Gorączka, kierownik zespołu Insights, Żabka Polska
Od ponad 10 lat związana z badaniami i analizami. Przez wiele lat zajmowała różne stanowiska w obszarze Insight i strategii w firmach FMCG. Obecnie prowadzi zespół Insights w wspierając firmę Żabka Polska w podejmowaniu decyzji biznesowych. Częsty prelegent na warsztatach i kongresach. Laureatka nagrody publiczności na XVIII Kongresie PTBRiO za wystąpienie "Czy badania są WOOW?- marketing badań". 

Jerzy Hołub, dyrektor marketingu komercyjnego, Orange Polska
Doktor socjologii Czeskiej i Polskiej Akademii Nauk. Marketer z doświadczeniem we wdrażaniu nowych technologii i kanałów obsługi i sprzedaży w branży finansowej telekomunikacyjnej i opieki medycznej.

Karczmarczuk Anna bw
Anna Karczmarczuk, członek Zarządu OFBOR, prezes Ipsos w Polsce
Urodzona w 1973 roku, absolwentka Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. z branżą badawczą związana od 1993 roku, zdobywała doświadczenie zarówno po stronie agencji badawczej (CASE, TNS OBOP, TNS Polska), jak i po stronie Klienta (PTC Era). Najbliższe jej zawodowemu sercu jest badawcze wsparcie dla rozwoju marek. Należy do PTBRiO i ESOMARu. Miłośniczka koni, w wolnym czasie towarzysząca dorastającej córce w wyczynowym uprawianiu jeździectwa.

Michał Lutostański, Client Director, Kantar Millward Brown, PTBRiO
Członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Socjolog z 9-letnim doświadczeniem w badaniach rynku w wiodących agencjach badawczych w Polsce (CBOS, TNS Polska, 4P research mix). Doktor nauk społecznych. Wykładał na SGH, UKSW, APS oraz Uniwersytecie SWPS, gdzie obecnie pełni rolę eksperta występującego w mediach. Autor wielu publikacji naukowych i branżowych w tym książki „Brzydkie słowa brudny dźwięk”. Prelegent na wielu konferencjach naukowych i marketingowych w tym laureat pierwszej nagrody na XIV Kongresie Badaczy Rynku i Opinii. Specjalizuje się we wprowadzaniu innowacji na rynek oraz badaniach strategicznych.

Slusarski piotr
Łukasz Mazurkiewicz, Prezes Zarządu i współwłaściciel ARC Rynek i Opinia, członek Zarządu OFBOR
Socjolog i menadżer związany z branżą badawczą od 26 lat. W latach 2004-2008 Prezes Zarządu OFBOR, członek PTBRiO i ESOMAR. Wykładowca Uniwersytetu SWPS.

Tarnowski Lukasz
Michał Protasiuk , Media Research Manager CEE, Google
Z branżą badań marketingowych związany od 2002 roku. Przez większość tego czasu w Kompanii Piwowarskiej, gdzie m.in. prowadził zespół Consumer Insights. Od roku w Google, gdzie odpowiada za projekty badawcze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zawodowo szczególnie zainteresowany łączeniem świata online i offline - w zakresie badań konsumpcji mediów, pomiaru efektywności działań marketingowych oraz trendów konsumenckich. Prowadzi szkolenia PTBRiO z zakresu wykorzystanie gamification w badaniach oraz badań innowacji. W wolnych chwilach zastanawia się nad nowymi metodami badawczymi, wykorzystującymi podejście ekonomii behawioralnej oraz mądrości tłumu. Zdarza mu się pisać powieści science-fiction.

Rudak Iza
Iza Rudak, krajowy przedstawiciel ESOMAR, Managing Partner w Maison&Partners
Psycholog społeczny, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Akademii Muzycznej we Wrocławiu, stypendystka Uniwersytetu Walijskiego. Badacz jakościowy z 17 letnim doświadczeniem. w latach 1998- 2012 Dyrektor Badań Jakościowych Pentor Research International. 2012 - 2015 Client Service Director w TNS Polska, odpowiedzialna za badania jakościowe oraz członkini TNS Global Qualitative Leadership Team.

Specjalistka w dziedzinie badań eksploracyjnych, testów konceptów i opakowań, badań komunikatów reklamowych, oraz problematyki społecznej. Facylitatorka warsztatów pozycjonowania i architektury marek. Realizuje projekty badawcze i strategiczne (także międzynarodowe) dla wiodących globalnych marek. w latach 2012- 2016 prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.


Robert Zydel, Dyrektor Biura Marketingu Miasta, Urząd m. st. Warszawy
Absolwent Etnologii i Antropologii Kulturowej na Uniwersytecie Warszawskim. Przez wiele lat związany z rynkiem badań, specjalizujący się w niestandardowych badaniach jakościowych (CASE, TNS, IQS). Później Consumer Insight Director w Saatchi&Saatchi. Obecnie pracuje w Urzędzie m. st. Warszawy na stanowisku Dyrektora Biura Marketingu Miasta.