Biznes w otoczeniu niepewności – case study polskiego esportu
Sesja I: Społeczeństwo, Czwartek, godz. 14.50, sale D+E+F
Najważniejsza myśl prezentacji:
Esport jest rynkiem, na którym w wyjątkowo jaskrawy sposób podejmowano decyzje w oparciu o plotki i domysły, a nie wiarygodne informacje. Prezentacja ma na celu oddzielenie mitów od faktów o polskim sporcie elektronicznym: o profilu demograficznym fana esportu, jego podejściu do sportu, do wydawania pieniędzy czy do komunikacji marek. Wierzymy, że rozjaśnienie sytuacji odbędzie się z korzyścią dla wszystkich zaangażowanych oraz biernych obserwatorów rynku.
Bombol
Strategy Director & Partner
Gameset
Z wykształcenia ekonomista, zdobywca nagrody Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską. Pasjonat gier komputerowych i e-sportu. Najpierw w DDB&tribal odpowiadał za strategię interaktywną oraz prowadził dział social media. Następnie w Deloitte Digital tworzył usługi na pograniczu reklamy i consultingu. Obecnie we własnej agencji marketingu gamingowego Gameset, która zajmuje się łączeniem marek ze społecznościami graczy. Główny prelegent DDB Digital Academy. Występował między innymi na Forum IAB, Kongresie Badaczy Rynku i Opinii, CyberRE oraz Game Industry Conference. Juror MIXX Awards 2017.
Ciołek
Project Manager
ARC Rynek i Opinia
Absolwent kolegium MISH UW, od 2013 roku pracownik ARC Rynek i Opinia, obecnie jako Project Manager. Odpowiedzialny za kierowanie zarówno jakościowymi jak i ilościowymi projektami badawczymi oraz budowanie relacji z klientami. Prywatnie przewodnik turystyczny po Warszawie oraz województwie mazowieckim.
Comments powered by CComment