Dojrzałe dziecko marketingu – wnioski z 10 lat analityki biznesowej
Sesja VIII: Dane w służbie biznesu, Piątek, godz. 12.20, Sale D+E+F
Najważniejsza myśl prezentacji:
Marketing to nie sprint. To maraton. Aby brać udział w takim wyścigu trzeba wiedzieć jak się przygotować? Co działa, co nie? W oparciu o wiedzę jaką zdobyliśmy robiąc setki modeli ekonometrycznych na polskim rynku, przedstawimy złote zasady marketingu.
Pyc
Business & Communications Director
Blue 449 (Publicis Media)
13 lat doświadczenia w branży mediowej, odpowiedzialny za prowadzenie zespołu klienckiego w ramach Blue 449. Doświadczenie w prowadzeniu procesów strategicznych opartych na integracji kompetencji z różnych dziedzin marketingu.
Maciąg
Data Science Specialist
Publicis Media
Absolwentka Informatyki i Ekonometrii WNE UW. Z branżą mediową związana od 2015 r., pracuje w dziale Data Sciences na stanowisku Data Science Specialist. Zajmuje się analizą danych, przy tym m.in. budowaniem modeli ekonometrycznych. Doświadczenie zdobywa realizując projekty z różnych kategorii branżowych, miała okazję współpracować z T-Mobile, Grupą Żywiec, frisco.pl, czy Eurobank.
Comments powered by CComment