Hejt na K2, czyli co tak naprawdę zadziało się w social mediach w czasie polskiej zimowej wyprawy na K2.
Sesja X: Odpowiedzialność, Piątek, godz. 13.10, Congres Hall
Najważniejsza myśl prezentacji:
W naszej prezentacji będziemy chcieli pokazać, że aby właściwie odczytywać, rozumieć i interpretować rozmowę toczącą się w social mediach na określonej populacji, musimy stosować zaawansowane metody analityczne, i w żadnym wypadku nie wystarczy nam lektura losowo wybranych, nawet licznych dyskusji i rozmów. Nie stosując metod statystycznych ulegamy tak naprawdę własnym przekonaniom dotyczącym danej kwestii, co sprawia, że bardzo łatwo dochodzimy do całkiem mylnych wniosków dotyczących globalnych opinii, nastrojów czy wręcz kondycji polskiego społeczeństwa.

Kuropatwa
Strategy & Insights Director
Havas Media
Socjolog z 12-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Obecnie odpowiada za badania grupy Havas oraz tworzy strategie dla jej obecnych i potencjalnych klientów. Wspiera studentów UW i SGH w ramach współpracy z uczelniami.

Łada-Szewczenko
Head of Ecselis & DBI
DBI
Wiola ma 15 letnie doświadczenie w obszarze analityki. Obecnie w Havas zajmuje stanowisko Head of Ecselis & DBI Poland, gdzie odpowiada za rozwój rozwiązań analitycznych będących podstawą efektywnych strategii digitalowych.
Comments powered by CComment