Ile „prawdy” o marce w internecie?
Sesja VI: Marka, Piątek, godz. 10.10, Sale A+B+C
Najważniejsza myśl prezentacji:
Opinie o marce w internecie (treści w mediach społecznościowych) są z reguły mocno rozbieżne z percepcją marki wśród ogółu konsumentów. Prezentacja tego, w jakich wymiarach analiza social media dobrze tłumaczy, co konsumenci sądzą o marce, a gdzie zawodzi. Analiza social media nie może być jedynym źródłem informacji dla zarządzania wizerunkiem marki.
Osiński
Data Manager
IQS
Badacz rynku, praktyk UX, ekspert internetowy. 20 lat doświadczeń w badaniach marketingowych i business intelligence. Kilka ostatnich lat zajmuje się tworzeniem połączeń między światem badań a internetem w obszarze social media, programmatic, integracji i modelowaniu danych z obu tych światów. Pracował w Pentorze, Inteligo, GfK, a obecnie w Grupie IQS jako Data Manager.
Ptak
Business Unit Manager
IQS
Ponad 10 lat doświadczenia w badaniach marketingowych, głównie ilościowych. Specjalizuje się w projektowaniu i koordynowaniu zaawansowanych projektów badawczych oraz opracowywaniu nowych narzędzi. Posiada doświadczenie w realizacji projektów dla branży usługowej, telekomunikacyjnej, energetycznej oraz FMCG.
Comments powered by CComment