Is this the real life? Is this just fantasy? - czyli krótka historia o tym, czy warto stosować Virtual Reality w badaniach
Sesja II: Narzędzia, Czwartek, godz. 12.40, Sale A+B+C
Najważniejsza myśl prezentacji:
Popularyzacja rozwiązania VR na rynku sprawiła, że autorzy prezentacji podjęli próbę wykorzystania świata wirtualnego w realizacji badań marketingowych. Czy technologia VR jest już do wykorzystania przez branżę badawczą, czy jest tylko kolejnym gadżetem z branży rozrywkowej dla komputerowych geeków? Jakie niesie ze sobą możliwości, a jakie ograniczenia? Czy są jakieś benefity z jej zastosowania? To główne pytania, na które odpowiedzi szukali autorzy prezentacji.
Rubinkiewicz
Ekspert ds. Badań Rynkowych
Orange Polska
Pasjonat morza, wielbiciel ziemi kieleckiej. Pracował w sopockiej agencji badawczej PBS oraz w TNS na stanowisku Market Research Consultant. Obecnie Orange Polska. Od początku swojej kariery ustawicznie poszukuje innowacyjnych rozwiązań.
Gmurek
Współwłaściciel i Client Service Director
Brainlab
Współwłaściciel i Client Service Director w agencji badawczej brainlab. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. W swoim dorobku ma kilkaset projektów z użyciem szerokiego spectrum technik jakościowych i ilościowych. W swojej dotychczasowej karierze pracował m.in. dla Tesco, mBanku, Polskiej Grupy Energetycznej PGE, Gatta, Orange, Danone. Prelegent m.in. na Kongresie Badaczy Rynku i Opinii, podczas Interactive Marketing Meeting, w Auli Polskiej, na Forum Marketingu Zintegrowanego. Prywatnie pasjonat nowych technologii, miłośnik dobrej książki, aktywnego wypoczynku zimą i latem oraz gier fabularnych i planszowych.
Comments powered by CComment