Jak cię widzą, tak cię piszą. O badaniu dostępności serwisów internetowych, czyli jak w Allegro przydaje się empatia.
Sesja IX: Design, Piątek, godz. 13.20, Sale A+B+C
Najważniejsza myśl prezentacji:
Miarą odpowiedzialności twórców stron i serwisów internetowych jest (także) wrażliwość na potrzeby osób, które korzystają ze stron w sposób niestandardowy. Znajomość problemów i troska o potrzeby osób niewidomych i niedowidzących może podnieść jakość produktu (także) dla pracowników i pozostałych grup użytkowników.
Rychel
UX Researcher/Mobile Product
Allegro
Filolog, językoznawca, absolwentka UAM w Poznaniu. Od ponad 10 lat związana z Allegro. Obecnie na stanowisku UX Researcher. Zawodowo cały czas związana z doświadczeniami użytkowników i klientów. Zaczynała od budowania korespondencji mailowej z użytkownikami, następnie jako webwriterka redagowała i tworzyła content na stronach serwisu. Od 2011 roku zajmuje się badaniami User Experience, a od 2016 specjalizuje się w badaniach aplikacji mobilnych i mobile web.
Comments powered by CComment