Jeśli nie w niedzielę, to …? - czyli jak Polacy radzą sobie z ograniczeniami handlu
Sesja V: Shopper, Czwartek, godz. 12.10, Congres Hall
Najważniejsza myśl prezentacji:
Wprowadzenie zakazu handlu w niedziele zmieniło zachowania zakupowe na rynku FMCG w Polsce. Kto ile stracił a kto zyskał?

Maksymiec
Team Lead | Consumer Panel & Shopper
GfK Polonia
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Wiedzę zdobywał także w Karel de Grote-Hogechool w Antwerpii oraz Caledonian University w Glasgow. Ukończył Podyplomowe Studia Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej. Ma ponad 10 letnie doświadczenie w badaniach – głównie panelowych (retail audit, consumer panels) branży FMCG. Od 2010 związany z GfK Polonia, gdzie jest odpowiedzialny za realizację projektów i doradztwo bazujące na badaniu Panelu Gospodarstw Domowych w połączeniu z innymi źródłami wiedzy. Współpracuje przede wszystkim z marketerami oraz specjalistami od shopper marketingu branży FMCG a także z klientami z sektora handlu detalicznego. Występował na Kongresie PTBRiO w 2013 oraz 2015 roku.

Dobrowolski
Team Lead | Consumer Panel & Shopper
GfK Polonia
Absolwent Zarządzenia i Marketingu na UMCS w Lublinie. Od 19 lat pracuje w branży badawczej, w tym od 7 lat specjalizuje się w badaniach shopperowych. W GfK kieruje zespołem badań shopperowych ad-hoc, szczególną uwagę poświęcając synergii tego typu projektów z innymi źródłami wiedzy, między innymi z danymi z panelu gospodarstw domowych.
Comments powered by CComment