Koniec wstydu i co dalej
Sesja I: Społeczeństwo, Czwartek, godz. 11.40, Sale D+E+F
Najważniejsza myśl prezentacji:
Polacy przestają się wstydzić – przede wszystkim wyborów politycznych i kulturalnych, ale także polskości i samych siebie. Guilty pleasure przestaje być guilty, wysokie miesza się z niskim (klasyczne winyle w dyskoncie i haute couture w sieciówkach ubraniowych), a ironia przestaje być ironią. Czy oznacza to, że nie mamy już potrzeby kreowania swojego wizerunku w oczach niemiłego społeczeństwa i… badaczy? A może różne plemiona wstydzą się różnych rzeczy? Jak badać konsumentów w erze wygaszania wstydu?
Hinz
Badacz
ABM
Antropolog kulturowy, badacz przede wszystkim jakościowy. Na co dzień zajmuje się badaniami rynku, w szczególny sposób koncentrując się na aspektach społeczno-kulturowych badanych zjawisk. Wcześniej przez kilka lat związany z sektorem kultury – pracował m.in. w Narodowym Centrum Kultury i Muzeum Powstania Warszawskiego, członek komitetu programowego I Kongresu Muzealników Polskich. W latach 2012-2015 doradca ministra kultury.
Comments powered by CComment