Mascara, kłamstwa i kasety wideo. Brakujące ogniwo między ilościowym pomiarem a jakościowym wglądem.
Sesja II: Narzędzia, Czwartek, godz. 12.10, sale A+B+C
Najważniejsza myśl prezentacji:
Truizmem jest, że wszechobecna technologia radykalnie wpływa na nasze życie. Nigdy wcześniej nie było tak łatwo nagrać filmik na dowolny temat i podzielić się nim z dowolną liczbą osób. Wideo stało się dla nas naturalną formą komunikacji i ekspresji. Musi to mieć wpływ na techniki zbierania danych w badaniach marketingowych oraz na sposób ich analizy. Nagrania wideo to też dane: dostarczają wiedzy o konsumentach i produktach szybciej, łatwiej i pełniej. Pozwalają „poczuć” to, co najistotniejsze i można je analizować w sposób wcześniej niedostępny. Korzystanie z danych wideo umożliwia także bardziej efektywne prezentowanie wiedzy płynącej z badania: wynikiem są liczby zilustrowane przykładami wprost z życia konsumenta, co w kapitalny sposób ułatwia podjęcie trafnych decyzji biznesowych.
Górecka
Senior Project Manager
Ipsos
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, z badaniami związana od 2010 roku. Specjalizuje się w badaniach ilościowych dla klientów z różnych branż, w tym FMCG, OTC, dobra trwałe, usługi finansowe, telekomunikacyjne. Jej głównym zainteresowaniem badawczym są strategiczne badania pozycjonowania marki.
Kwiecień
Deputy Quantitative Research Team Manager
Ipsos
Z wykształcenia historyk filozofii, z zamiłowania badacz rynku, ilościowiec z krwi i kości. Związana z badaniami od 2004. Specjalizuje się w badaniach sektora FMCG i Retail, szczególnie w testach innowacji i nowych produktów.
Comments powered by CComment