Mniej badań, więcej modelowania. Machine Learning w badaniu mediów.
Sesja VII: Analizy, Piątek, godz. 11.10, Congres Hall
Najważniejsza myśl prezentacji:
Machine Learning może być użyty na każdym etapie procesu przygotowania informacji: realizacji badania, kontroli jakości realizacji badania, łączenia i modelowania danych z wielu zbiorów (dane pierwotne i wtórne) oraz tworzenia końcowego modelu wyników. Uczenie maszynowe zmienia nasze myślenie o badaniach ilościowych i wytycza nowe ścieżki w sposobach ich realizacji. Machine Learning zmienia również gruntownie firmę, która go stosuje.
Izdebski
Prezes
Polskie Badania Czytelnictwa
Od 2013 r. prezes Polskich Badań Czytelnictwa. Wcześniej zajmował się badaniami marketingowymi, planowaniem i realizacją kampanii reklamowych oraz analizą mediów. Interesuje się efektami działań marketingowych oraz starożytną Grecją.
Klimowski
Analityk
Polskie Badania Czytelnictwa
Analityk w Polskich Badaniach Czytelnictwa. Uczy się na Fizyce Politechniki Warszawskiej. Zainteresowania: fizyka układów złożonych, uczenie maszynowe..
Comments powered by CComment