Normal is the new Super. O emancypacji w pokoleniu Dziewuch.
Sesja I: Społeczeństwo, Czwartek, godz. 12.10, sale D+E+F
Najważniejsza myśl prezentacji:
Czas bycia super się kończy. Wielkomiejscy Millenialsi doceniają #zwykłeżycie i normalność. Dążenie do normalności nie jest jednak takie proste, jakby się mogło wydawać. Strategie jej osiągania są ściśle przemyślane i często kosztują wiele trudu.
Napięcie między byciem „super” a byciem „normalną” pokażemy na przykładzie dwóch modeli wyemancypowanej kobiecości - Superkobiet i Dziewuch.
Podczas gdy Superkobiety emancypują się walcząc o parytety, pokazując, że są silne, odnosząc sukcesy i spełniając marzenia, Dziewuchy płaczą, masturbują się i gadają o okresie. O co im chodzi? I dlaczego Millenialsi obrali właśnie taką formę emancypacji?
Opowiemy o tym, w jaki sposób normalność i dziewczyńskość stały się obecnie najistotniejszym przekazem pokolenia. Opowiemy o normalnym ciele, o tym z czego się składa i w jaki sposób stało się obecnie najważniejszym przekazem feministycznym. Dowiemy się też jaką rolę w tym wszystkim może pełnić smutek, pornografia i oliwa z nasion kobiecości.
Uwaga wystąpienie od lat 18, więc weźcie dowody 😊

Byrska
badania etnograficzne i semiotyczne
Kantar Millwardbrown
Odpowiada za badania etnograficzne i semiotyczne w Kantar Millwardbrown. Zrealizowała wiele projektów na potrzeby klientów komercyjnych dostarczających użytecznych insajtów komunikacyjnych i sprzedażowych.

Kiwak
Marketing Research Expert
RAS Polska
Badaczka zjawisk społeczno-kulturowych oraz trendów i nurtów w badaniach marketingowych z blisko 10-letnim doświadczeniem. Doktor nauk społecznych, a także autorka publikacji z zakresu komunikacji międzykulturowej. Z pasją eksploruje rynek mediów, zwłaszcza online w Ringier Axel Springer Polska.
Comments powered by CComment