Świat po CAWI. Czy stoimy u progu nowej ery realizacji badań? Boty jako narzędzie do zbierania danych.
Sesja II: Narzędzia, Czwartek, godz. 14.50, Sale A+B+C
Najważniejsza myśl prezentacji:
Nowe technologie coraz częściej pojawiają się we wszelkich dziedzinach naszego życia. Czy można je wykorzystać również w komunikacji z respondentem? Czy boty jako nowy, masowy kanał spersonalizowanej komunikacji to przyszłość badań?
Martenka
Starszy specjalista ds. badań marketingowych
Play
Badaczka ilościowa z inklinacjami jakościowymi. Pracowała m.in. w IIBR, IQS i ARC. Obecnie wspiera isnightami z badań zespół Play. Z wykształcenia socjolog z zapleczem psychologicznym.
Dulinicz
researcher, consultant and partner
Smartscope
After 14 years of working for Polish and international research companies, I have decided to open a new research agency. Together with my partners I have launched smartscope. Our mission is to offer smart research solutions, which will allow gathering more relevant insights for our Clients. We use both qualitative and quantitative research techniques, with a strong focus on on-line solutions. We never leave a stone unturned while looking for answers and we never leave our clients alone with the discoveries we made.
Świerkowska
Specjalista ds. badań marketingowych
Play
Badacz ilościowy, 5-letnie doświadczenie w projektowaniu i koordynacji badań w ARC Rynek i Opinia. Obecnie specjalista ds. badań marketingowych w Play. Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Comments powered by CComment