Trać punkty, zdobywaj wiedzę – czyli jak skorzystać z mocy gier symulacyjnych?
Sesja II: Narzędzia, Czwartek, godz. 14.20, Sale A+B+C
Najważniejsza myśl prezentacji:
Serious Games, to narzędzie, po które sięga coraz więcej chętnych – działy HR, korporacje, środowiska akademickie, a nawet administracja państwowa. Dzieje się tak, bowiem gra, jakkolwiek nie kojarzyłaby się z przyjemnością i rozrywką, potrafi docierać do tych rejonów w człowieku, które na co dzień, ujarzmiane są przez społeczne normy i wymagania. Pełna imersja to stan właściwy dla zaangażowanego gracza, stan, który pozwala na wydobycie ważnej i bardzo konkretnej wiedzy o nim właśnie. Nie tylko deklaracji. Czy Serious Games mogą sprawdzić się w naszej branży? Z tym pytaniem zmierzymy się podczas tego wystąpienia.
Zajączkowska
Key Account Manager
ABM
Absolwentka Etnologii i Antropologii Kulturowej UW, gdzie prowadziła badania terenowe m.in. w ukraińskich Karpatach. 9-letnie doświadczenie w branży badawczej. Key Account Manager, Research Consultant, specjalistka zarządzania wiedzą o konsumencie. Realizowała projekty dla spółek Skarbu Państwa, uczelni wyższych, organizacji społecznych, branży modowej, FMCG, ubezpieczeniowej, bankowej i wielu innych. W ostatnich latach zaangażowana również w działania wspierające budowanie systemów jakości obsługi klienta (tworzenie narzędzi, szkolenia). Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, w ramach którego współtworzyła projekty trendwatchingowe K16 oraz K18. Finalistka pierwszej edycji konkursu Zbadaj.to! Dystans do świata łapie podczas kulinarnych eksperymentów i wygłupów z synami.
Widawski
Projektant Gier
Iggames
Z wykształcenia socjolog, studiował na Uniwersytecie Warszawskim oraz w School of Business & Economics w Maastricht. Symulacje jego autorstwa były rozgrywane już przez ponad 10 tysięcy uczestników zarówno w korporacjach, organizacjach pozarządowych, na uniwersytetach jak i w instytucjach administracji publicznej. Realizował projekty w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Holandii oraz w Polsce. Tworzy i prowadzi gry symulacyjne m.in. w takich tematach jak: zarządzanie projektami, brokering wiedzy, budowanie kultury organizacyjnej, pomiar kompetencji, negocjacje, partycypacja publiczna, ekonomia behawioralna, wdrażanie nowych strategii czy zarządzanie zmianą.
Comments powered by CComment