Ukraińcy w Polsce: epizod czy początek wieloetnicznego państwa?
Sesja I: Społeczeństwo, Czwartek, godz. 12.40, Sale D+E+F
Najważniejsza myśl prezentacji:
- Producenci towarów i usług nie mają odrębnej strategii skierowanej do obywateli Ukrainy mieszkających w Polsce.
- Konsumpcja dóbr przez Ukraińców mieszkających w Polsce różni się od konsumpcji dóbr przez Polaków.
Szczerbacz
Kierownik Zespołu Badawczego
ARC Rynek i Opinia Sp. z o.o.
Magister ekonomii Szkoły Głównej Handlowej. Od 18 lat zajmuje się badaniami społecznymi i rynkowymi, od 2006 roku pracownik ARC Rynek i Opinia. Odpowiedzialny za poprawną realizację projektów realizowanych w zespole. Kierował szeregiem projektów badawczych (ilościowych jakościowych) dla wielu różnych branż. Od 2013 roku kieruje ogólnopolskim badaniem Superbrands. Współautor publikacji: „Od diagnozy do prognozy – potrzeby gospodarki a jakość kapitału ludzkiego w województwie świętokrzyskim” (WUP Kielce), „Strategiczne źródła informacji w działalności przedsiębiorstw” (PARP).
Comments powered by CComment