Untitled Document

Międzynarodowy dyplom w dziedzinie marketingu

Program Professional Diploma in Marketing adresowany jest, między innymi, do menedżerów marketingu średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Program organizowany jest przez Akredytowane Centrum Szkoleniowe i Egzaminacyjne QUESTUS.

W skład programu wchodzą cztery bloki tematyczne: Planowanie Marketingowe – blok ten omawia proces planowania działań marketingowych od fazy poszukiwania możliwości rozwoju i analizy środowiska biznesowego, poprzez wyznaczenie celów, formułowanie strategii po budowanie programów działań marketingowych.

Marketing Wartości - psychologia klienta i zrozumienie uwarunkowań decyzji klienta, tworzenie nowych produktów, branding, komunikacja marketingowa, marketing usług - to główne tematy poruszane w trakcie drugiego bloku.

Zarządzanie Marketingiem - sprawne zaplanowanie strategii i działań rynkowych nie gwarantuje sukcesu. Sukces jest bowiem także efektem ich skutecznego wdrożenia. Marketer przestaje być jedynie wykonawcą, musi być liderem. Musi odznaczać się także umiejętnością budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów – oto tematyka bloku trzeciego..

Zarządzanie Projektami Marketingowymi - blok ostatni koncentruje się na zdolności marketera do zarządzania projektami marketingowymi. W trakcie zajęć uczestnicy poznają metody i narzędzia realizacji projektów marketingowych, ale także nabywają umiejętności zarządzania ryzykiem – identyfikacji źródeł, sposobów przewidywania i przeciwdziałania.

Najbliższa edycja już 27 listopada 2009 r. w Krakowie.
Specjalna oferta dla członków PTBRiO – rabat 15 %

Więcej informacji na stronie www.questus.pl

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa tel. 022 648 44 92; tel./fax 022 649 97 75
e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl