Letnie Seminarium Badawcze
Trwają intensywne przygotowania do Letniego Seminarium Badawczego: Wpływ – Perswazja - Manipulacja, które odbędzie się w dniach 27-29 maja w Nowym Zyzdroju. Tegoroczne spotkanie będzie poświęcone jednemu z intrygujących zagadnień współczesnego marketingu.
W programie seminarium znajdują się wystąpienia autorstwa: dra Wojciecha Cwaliny (SWPS), prof. Dariusza Dolińskiego (SWPS), Michała Kociankowskiego (Y&R Warsaw), Dariusza Kubuja (Ogilvy Brand Consulting), dra hab. Dominiki Maison (IP UW), dra Jacka Wasilewskiego (ID UW) oraz Agaty Wiszniewskiej (EEI Market Research).
Partnerem przedsięwzięcia jest Marketing&More, które w swym kwietniowym numerze zamieszcza obszerny artykuł poświęcony tematowi seminarium.
Szczegółowy program seminarium zostanie przedstawiony wkrótce.
Więcej informacji o seminarium na stronie seminarium