Psycholog społeczny ze specjalizacją w zakresie komunikacji niewerbalnej. Autor wielu publikacji i wystąpień w obszarze jakościowych badań marketingowych odpowiedzialny za takie innowacje jak: BrandEgo – wizualna technika projekcyjna do diagnozowania osobowości marek, czy IGroup – mini groupy z wykorzystaniem interaktywnego stolika Microsoft Surface. Laureat X Kongresu Badaczy. Zasiadał w zarządzie OFBOR. Od wielu lat udziela się w jury EFFIE.
Specjalistka w dziedzinie badań eksploracyjnych, testów konceptów i opakowań, badań komunikatów reklamowych, oraz problematyki społecznej. Facylitatorka warsztatów pozycjonowania i architektury marek. Realizuje projekty badawcze i strategiczne (także międzynarodowe) dla wiodących globalnych marek. w latach 2012- 2016 prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Wykładowca na studiach magisterskich i podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań społecznych i marketingowych.
Zna 6 języków, odwiedził 40 krajów – w większości na rowerze.