Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/virtualki/21072/kongresbadaczy/2017/modules/mod_bootstrapnav/helper.php on line 75

PROGRAM

Aż 1600 minut contentu i networkingu
Program tegorocznego Kongresu Badaczy powstał dzięki wyselekcjonowaniu przez Radę Programową najlepszych spośród ponad 120 nadesłanych propozycji wystąpień.

Wszystkie prezentacje kongresowe mają merytoryczny charakter i nie zawierają treści o charakterze sprzedażowym.

pdfDzień I - czwartek, 19 października
 
9.30 - 10.00
rejestracja uczestników, kawa powitalna
{slider title="10.00 - 12.15" class="godz"}{slider title="
Ogarnąć jutro - sesja plenarna
Udział biorą:
Ania Karczmarczuk – Przewodnicząca Rady Programowej Kongresu,
Agnieszka Sora – Prezes OFBOR,
Mateusz Galica – Prezes PTBRiO,
Finn Raben – Director General Esomar,
Marco Aureggi Global Director CMI & BI Ferrero Group,
Dominika Maison – Dziekan Wydziału Psychologii UW,
Adam Polasz – Członek Zarządu PTBRiO
" class="sale"}
    
Otwarcie Kongresu
Anna Karczmarczuk (Przewodnicząca Rady Programowej), Agnieszka Sora (Prezes OFBOR), Mateusz Galica (Prezes PTBRIO)
{/sliders}
12.15 - 13.30
przerwa na lunch
{slider title="13.30 - 15.10" class="godz"}{slider title="
Sesja I
Synergia wiedzy
Moderuje Michał Protasiuk
Prelegenci: Marek Turlejski, Tomek Jędrkiewicz, Krzysztof Polak, Karolina Wojdyna, Albert Hupa, Paweł Drubkowski, Jacek Kowalski
" class="sale1"}
13.30 - 13.40
Wprowadzenie
Michał Protasiuk
{slider title="
Sesja II
Millenialsi, Ygreki i Silver Tsunami
Moderuje Moderuje Patrycja Szymańska
Prelegenci:Marcin Samek, Anna Górecka, Anna Maria Szutowicz, Igor Zajda, Agata Kępińska
" class="sale2"}
13.30 - 13.40
Wprowadzenie
Moderuje Patrycja Szymańska
{slider title="
Sesja III
Projektowanie przyszłości
Moderuje Agnieszka Łebkowska
Prelegenci: Agata Nowotny, Magdalena Kochanowska, Magdalena Macko, Magdalena Dobrowolska-Sagan, Dorota Węcławska, Maciej Pichlak, Anna Ryterska, Robert Bajek
" class="sale3"}
13.30 - 13.40
Wprowadzenie
Agnieszka Łebkowska
{/sliders}
15.10 - 15.40
przerwa na kawę
{slider title="15.40 - 17.20" class="godz"}{slider title="
Sesja I
Człowiek (nie)zakodowany
Moderuje Kasia Gawlik
Prelegenci: Monika Lew-Dąbrowska, Marcin Niemczyk, Vadim Makarenko, Danuta Pawłowska, Szymon Pifczyk, Dorota Reykowska
" class="sale1"}
15.40 - 15.50
Wprowadzenie
Kasia Gawlik
{slider title="
Sesja IV
Mutacje konsumenckie
Moderuje Marek Biskup
Prelegenci:Patrycja Venulet, Jan Kisielewski, Barbara Frątczak-Rudnicka, Kamil Matuszewski, Adriana Filaber
" class="sale2"}
15.40 - 15.50
Wprowadzenie
Marek Biskup
{slider title="
Sesja V
Komunikowanie wyników
Moderuje Michał Lutostański
Prelegenci: Anna Gorączka, Anna Mazerant, Kobas Laksa, Ewa Galica, Małgorzata Dajczer
" class="sale3"}
15.40 - 15.50
Wprowadzenie
Michał Lutostański
{/sliders}
20.00
Research Mix Party

 

pdfDzień II - piątek, 20 października

9.30 - 10.00
kawa powitalna
{slider title="10.00 - 11.10" class="godz"}{slider title="
Sesja VI
Stare rozterki - nowe wyzwania
Moderuje Elżbieta Gorajewska
Prelegenci: Gosia Puchlak, Sebastian Szysz
" class="sale1"}
10.00 - 10.10
Wprowadzenie
Elżbieta Gorajewska
{slider title="
Sesja VII
Przyszłość to przeszłość
Moderuje Iza Rudak
Prelegenci:Maciej Kosiorek, Paweł Pawiński, Jacek Wasilewski, Tomasz Bartnik
" class="sale2"}
10.00 - 10.10
Wprowadzenie
Iza Rudak
{slider title="
Sesja VIII
Cała prawda, półprawda i… prawda konsumenta
Moderuje Piotr Ślusarski
Prelegenci: Karol Zyskowski, Anna Rzeźnik
" class="sale3"}
10.00 - 10.10
Wprowadzenie
Piotr Ślusarskik
{/sliders}
11.10 - 11.40
przerwa na kawę
{slider title="11.40 - 13.20" class="godz"}{slider title="
Sesja IX
Innowacje
Moderuje Sebastian Starzyński
Prelegenci:Adam Szymczak, Mateusz Kosmala, Łukasz Bielewicz, Paweł Stężycki, Joanna Bandera-Sikorska, Natalia Jaworska
" class="sale1" scroll="true"}
11.40 - 11.50
Wprowadzenie
Sebastian Stażyński
{slider title="
Sesja X
Zmiany u klientów
Moderuje Tomasz Opalski
Prelegenci:Krzysztof Sobieszek, Marek Rosłan, Michał Długosz, Janusz Sielicki, Piotr Machel
" class="sale2" scroll="true"}
11.40 - 11.50
Wprowadzenie
Tomasz Opalski
{slider title="
Sesja XI
Związki trudne, acz kuszące
Moderuje Michał Kociankowski
Prelegenci: Aleksandra Olkowska, Grażyna Skarżyńska, Agata Nowotny, Adrianna Cholewa, Tomasz Dulinicz
" class="sale3" scroll="true"}
11.40 - 11.50
Wprowadzenie
Michał Kociankowski
{/sliders}
13.20 - 14.20
przerwa na lunch
{slider title="14.20 - 16.30" class="godz"}{slider title="
I sesja warsztatowa
2+2 = 5,17. Sesja kreatywna o łączeniu źródeł danych
Prowadzą: Mateusz Galica (KantarTNS/PTBRiO) i Ania Karczmarczuk (IPSOS/OFBOR)
" class="sale1"}
karczmarczuk

linkedin

galica

linkedin

 

Według jednego z najnowszych raportów GRIT co drugi klient zamierza w najbliższej przyszłości zintensyfikować korzystanie ze zintegrowanych danych pochodzących z różnych źródeł. Wiara w to, że łączenie danych pozwala na dotarcie do lepszych insightów już jest. Czy jednak wiemy jak to robić najlepiej? Jak umiejętnie łączyć wiedzę z badań, dane z systemów, raporty trendowe czy inspiracje ze świata? Ja nie gubić się w dżungli dostępnych źródeł, wykorzystywać najlepsze z nich, unikając wrażenia, że coś nam jednak umyka?

Podczas naszej sesji kreatywnej odpowiemy na te pytania. Najlepsi uczestnicy wraz z najlepszymi prowadzącymi popracują wspólnie dla najlepszej Paczki na świecie. Pochylą się razem nad konkretnym wyzwaniem, przed którym stoi Paczka. Zaproponują najbardziej efektywne połączenie źródeł danych dla uzyskania informacji potrzebnych Paczce do podjęcia decyzji.

Zapraszamy na sesję w piątkowe kongresowe popołudnie. Obiecujemy mnóstwo dobrej zabawy w szczytnym celu!


Warsztat poprowadzą:

Anna Karczmarczuk, prezes Ipsos w Polsce. Urodzona w 1973 roku, absolwentka Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. z branżą badawczą związana od 1993 roku, zdobywała doświadczenie zarówno po stronie agencji badawczej (CASE, TNS OBOP, TNS Polska), jak i po stronie Klienta (PTC Era). Najbliższe jej zawodowemu sercu jest badawcze wsparcie dla rozwoju marek. Należy do PTBRiO i ESOMARu. Miłośniczka koni, w wolnym czasie towarzysząca dorastającej córce w wyczynowym uprawianiu jeździectwa.

Mateusz Galica, szef Creative House w Kantar Insights. Pracował w branży medialnej, reklamowej. Od 1999r. w TNS – z początku związany z telemetrią i badaniami mediów, potem jako Dyrektor Marketingu zajmował się budową oferty badawczej firmy, implementacją międzynarodowych rozwiązań badawczych na rynku polskim. Odpowiedzialny za strategię i komunikację w TNS Polska, w tym za doskonalenie ofertowania i raportowania. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Akademii Public Relations. Publikował m.in. w Media i Marketing Polska, Brief, Harvard Business Journal, Press, Marketing w Praktyce, Puls Biznesu, Businessman Magazine, Marketing Serwis. Wykładał m.in. na kongresach badaczy OFBOR i PTBRiO, konferencji ESOMAR, gościnnie w Szkole Głównej Handlowej, na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Laureat PRotona 2008 za najlepszy polski zespół ds. komunikacji korporacyjnej oraz WPP Cream Awards: Creme de la creme 2014.

{slider title="
II sesja warsztatowa
Ogarnąć Wirtualną Rzeczywistość
Prowadzi: Kasia Gawlik (Deloitte Digital)
" class="sale2"}
gawlik

linkedin

Rozwój nowych technologii związany jest z intensywną eksploracją obszarów wirtualnej rzeczywistości (VR) i rzeczywistości rozszerzonej (AR). Oba zjawiska budzą wciąż wiele emocji i kontrowersji. Z jednej strony fascynują możliwości, jakie stwarza ich wykorzystanie. Z drugiej strony wciąż wiele jest barier do ich upowszechnienia. Podczas warsztatu zastanowimy się wspólnie nad przyszłością VR – w jaki sposób może on zaistnieć zarówno w naszej pracy, jak i codziennym doświadczeniu.

Uczestnicy warsztatów:

  • zapoznają się z aktualnym stanem rozwoju technologii VR
  • na własnej skórze doświadczą przygód w wirtualnej rzeczywistości
  • rozpoznają bariery i triggery do rozwoju zastosowań technologii VR
  • zapoznają się z aktualnymi zastosowaniami technologii VR w różnych obszarach i zastanowią się nad zupełnie nowymi możliwościami

Będzie ekscytująco. Zapraszamy!


Warsztat poprowadzi Katarzyna Gawlik z Deloitte Digital. W swojej pracy dba o to, żeby projektowane rozwiązania technologiczne pozostawały w zgodzie z potrzebami ludzi, którzy będą ich używać. 

Badaczka z kilkunastoletnim doświadczeniem. Obecnie specjalizuje się w badaniach użyteczności, user experience i customer experience, pracując blisko z projektantami usług i produktów, głównie cyfrowych. Z wykształcenia antropolog kulturowa, studiowała też socjologię oraz podyplomowo filozofię i strategie marketingowe. Absolwentka Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ. Doktorantka w zakresie nauk o zarządzaniu w Akademii Leona Koźmińskiego.

{slider title="
III sesja warsztatowa
Ostatnia mila
Prowadzi:Bartłomiej Brach
" class="sale3"}
brach

linkedin

„Ostatniej mila” to zmora firm z branży komunikacyjnej i transportowej. Niezależnie od tego jak dobrą sieć czy łańcuch dostaw zbudują i tak na wizerunek ich marek największy wpływ wywrze odcinek, nad którym mają najmniejszą kontrolę. Kurier dostarczający nam paczkę albo kabel w kamienicy – „ostatnia mila” prowadząca do użytkownika. Jeśli coś nie działa to najczęściej tam. Kurier zagubi się na trasie, a kabel nie przystosowany do szybkiego przesyłu danych.

Branża badawcza też ma swoją „ostatnią milę” – wszystko to, co dzieje się po spisaniu raportu. A dzieję się! Nie raz badacz nie potrafi utrzymać uwagi na prezentacji, klient nie rozumie znaczenia wyników, a organizacja klienta nie absorbuje wiedzy. Na warsztacie zaczniemy radzić sobie z tymi problemami. Spróbujemy metod, które zapewnią lepszą komunikację badań dla organizacji i w organizacji. Będziemy używać opowieści, żeby mówić tak by nas słuchali. Będziemy szlifować leady, żeby pisać tak by nas czytali. Będziemy próbować sketchnotingu, żeby rysować tak by nas rozumieli. Tak długo by problem „ostatniej mili” dalej kojarzył się tylko z branżą telekomunikacyjną i transportem.


Warsztat poprowadzi Bartek Brach, strateg. Pomysłodawca i współzałożyciel KRÓLICZEJ NORY – sieci tłumaczącej rodzącą się kulturę na język marketingu. Pracował w najlepszych polskich (BNA) i brytyjskich (Saffron Brand Consultants) firmach brand consultingowych. Wprowadzał do polski metodę „storytellingową” przygotowując polską adaptację książki „Storytelling. Branding in practice”.

 

 

{/sliders}
16.30 - 16.45
przerwa na kawę
{slider title="16.45 - 17.15" class="godz"}{slider title="
Światła Małego Miasta
 
" class="sale"}
 
Agata Grabowska (BLINK/PTBRiO), Karol Rubinkiewicz (ORANGE) www.swiatlamalegomiasta.pl
{/sliders}

PROGRAM

Aż 1600 minut contentu i networkingu
Program tegorocznego Kongresu Badaczy powstał dzięki wyselekcjonowaniu przez Radę Programową najlepszych spośród ponad 120 nadesłanych propozycji wystąpień.

Wszystkie prezentacje kongresowe mają merytoryczny charakter i nie zawierają treści o charakterze sprzedażowym.

Dzień I - czwartek, 19 października
 
9.30 - 10.00
rejestracja uczestników, kawa powitalna
{tab title="10.00 - 12.15" class="godz"}{tab title="
Ogarnąć jutro - sesja plenarna
Udział biorą:
Ania Karczmarczuk – Przewodnicząca Rady Programowej Kongresu,
Agnieszka Sora – Prezes OFBOR,
Mateusz Galica – Prezes PTBRiO,
Finn Raben – Director General Esomar,
Marco Aureggi Global Director CMI & BI Ferrero Group,
Dominika Maison – Dziekan Wydziału Psychologii UW,
Adam Polasz – Członek Zarządu PTBRiO
" class="sale"}
    
Otwarcie Kongresu
Anna Karczmarczuk (Przewodnicząca Rady Programowej), Agnieszka Sora (Prezes OFBOR), Mateusz Galica (Prezes PTBRIO)
{/tabs}
12.15 - 13.30
przerwa na lunch
{tab title="13.30 - 15.10" class="godz"}{tab title="
Sesja I
Synergia wiedzy
Moderuje Michał Protasiuk
Prelegenci: Marek Turlejski, Tomek Jędrkiewicz, Krzysztof Polak, Karolina Wojdyna, Albert Hupa, Paweł Drubkowski, Jacek Kowalski
" class="sale1"}
13.30 - 13.40
Wprowadzenie
Michał Protasiuk
{tab title="
Sesja II
Millenialsi, Ygreki i Silver Tsunami
Moderuje Moderuje Patrycja Szymańska
Prelegenci:Marcin Samek, Anna Górecka, Anna Maria Szutowicz, Igor Zajda, Agata Kępińska
" class="sale2"}
13.30 - 13.40
Wprowadzenie
Moderuje Patrycja Szymańska
{tab title="
Sesja III
Projektowanie przyszłości
Moderuje Agnieszka Łebkowska
Prelegenci: Agata Nowotny, Magdalena Kochanowska, Magdalena Macko, Magdalena Dobrowolska-Sagan, Dorota Węcławska, Maciej Pichlak, Anna Ryterska, Robert Bajek
" class="sale3"}
13.30 - 13.40
Wprowadzenie
Agnieszka Łebkowska
{/tabs}
15.10 - 15.40
przerwa na kawę
{tab title="15.40 - 17.20" class="godz"}{tab title="
Sesja I
Człowiek (nie)zakodowany
Moderuje Kasia Gawlik
Prelegenci: Monika Lew-Dąbrowska, Marcin Niemczyk, Vadim Makarenko, Danuta Pawłowska, Szymon Pifczyk, Dorota Reykowska
" class="sale1"}
15.40 - 15.50
Wprowadzenie
Kasia Gawlik
{tab title="
Sesja IV
Mutacje konsumenckie
Moderuje Marek Biskup
Prelegenci:Patrycja Venulet, Jan Kisielewski, Barbara Frątczak-Rudnicka, Kamil Matuszewski, Adriana Filaber
" class="sale2"}
15.40 - 15.50
Wprowadzenie
Marek Biskup
{tab title="
Sesja V
Komunikowanie wyników
Moderuje Michał Lutostański
Prelegenci: Anna Gorączka, Anna Mazerant, Kobas Laksa, Ewa Galica, Małgorzata Dajczer
" class="sale3"}
15.40 - 15.50
Wprowadzenie
Michał Lutostański
{/tabs}
20.00
Research Mix Party

 

Dzień II - piątek, 20 października

9.30 - 10.00
kawa powitalna
{tab title="10.00 - 11.10" class="godz"}{tab title="
Sesja VI
Stare rozterki - nowe wyzwania
Moderuje Elżbieta Gorajewska
Prelegenci: Gosia Puchlak, Sebastian Szysz
" class="sale1"}
10.00 - 10.10
Wprowadzenie
Elżbieta Gorajewska
{tab title="
Sesja VII
Przyszłość to przeszłość
Moderuje Iza Rudak
Prelegenci:Maciej Kosiorek, Paweł Pawiński, Jacek Wasilewski, Tomasz Bartnik
" class="sale2"}
10.00 - 10.10
Wprowadzenie
Iza Rudak
{tab title="
Sesja VIII
Cała prawda, półprawda i… prawda konsumenta
Moderuje Piotr Ślusarski
Prelegenci: Karol Zyskowski, Anna Rzeźnik
" class="sale3"}
10.00 - 10.10
Wprowadzenie
Piotr Ślusarskik
{/tabs}
11.10 - 11.40
przerwa na kawę
{tab title="11.40 - 13.20" class="godz"}{tab title="
Sesja IX
Innowacje
Moderuje Sebastian Starzyński
Prelegenci:Adam Szymczak, Mateusz Kosmala, Łukasz Bielewicz, Paweł Stężycki, Joanna Bandera-Sikorska, Natalia Jaworska
" class="sale1" scroll="true"}
11.40 - 11.50
Wprowadzenie
Sebastian Stażyński
{tab title="
Sesja X
Zmiany u klientów
Moderuje Tomasz Opalski
Prelegenci:Krzysztof Sobieszek, Marek Rosłan, Michał Długosz, Janusz Sielicki, Piotr Machel
" class="sale2" scroll="true"}
11.40 - 11.50
Wprowadzenie
Tomasz Opalski
{tab title="
Sesja XI
Związki trudne, acz kuszące
Moderuje Michał Kociankowski
Prelegenci: Aleksandra Olkowska, Grażyna Skarżyńska, Agata Nowotny, Adrianna Cholewa, Tomasz Dulinicz
" class="sale3" scroll="true"}
11.40 - 11.50
Wprowadzenie
Michał Kociankowski
{/tabs}
13.20 - 14.20
przerwa na lunch
{tab title="14.20 - 16.30" class="godz"}{tab title="
I sesja warsztatowa
2+2 = 5,17. Sesja kreatywna o łączeniu źródeł danych
Prowadzą: Mateusz Galica (KantarTNS/PTBRiO) i Ania Karczmarczuk (IPSOS/OFBOR)
" class="sale1"}
karczmarczuk

linkedin

galica

linkedin

 

Według jednego z najnowszych raportów GRIT co drugi klient zamierza w najbliższej przyszłości zintensyfikować korzystanie ze zintegrowanych danych pochodzących z różnych źródeł. Wiara w to, że łączenie danych pozwala na dotarcie do lepszych insightów już jest. Czy jednak wiemy jak to robić najlepiej? Jak umiejętnie łączyć wiedzę z badań, dane z systemów, raporty trendowe czy inspiracje ze świata? Ja nie gubić się w dżungli dostępnych źródeł, wykorzystywać najlepsze z nich, unikając wrażenia, że coś nam jednak umyka?

Podczas naszej sesji kreatywnej odpowiemy na te pytania. Najlepsi uczestnicy wraz z najlepszymi prowadzącymi popracują wspólnie dla najlepszej Paczki na świecie. Pochylą się razem nad konkretnym wyzwaniem, przed którym stoi Paczka. Zaproponują najbardziej efektywne połączenie źródeł danych dla uzyskania informacji potrzebnych Paczce do podjęcia decyzji.

Zapraszamy na sesję w piątkowe kongresowe popołudnie. Obiecujemy mnóstwo dobrej zabawy w szczytnym celu!


Warsztat poprowadzą:

Anna Karczmarczuk, prezes Ipsos w Polsce. Urodzona w 1973 roku, absolwentka Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. z branżą badawczą związana od 1993 roku, zdobywała doświadczenie zarówno po stronie agencji badawczej (CASE, TNS OBOP, TNS Polska), jak i po stronie Klienta (PTC Era). Najbliższe jej zawodowemu sercu jest badawcze wsparcie dla rozwoju marek. Należy do PTBRiO i ESOMARu. Miłośniczka koni, w wolnym czasie towarzysząca dorastającej córce w wyczynowym uprawianiu jeździectwa.

Mateusz Galica, szef Creative House w Kantar Insights. Pracował w branży medialnej, reklamowej. Od 1999r. w TNS – z początku związany z telemetrią i badaniami mediów, potem jako Dyrektor Marketingu zajmował się budową oferty badawczej firmy, implementacją międzynarodowych rozwiązań badawczych na rynku polskim. Odpowiedzialny za strategię i komunikację w TNS Polska, w tym za doskonalenie ofertowania i raportowania. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Akademii Public Relations. Publikował m.in. w Media i Marketing Polska, Brief, Harvard Business Journal, Press, Marketing w Praktyce, Puls Biznesu, Businessman Magazine, Marketing Serwis. Wykładał m.in. na kongresach badaczy OFBOR i PTBRiO, konferencji ESOMAR, gościnnie w Szkole Głównej Handlowej, na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Laureat PRotona 2008 za najlepszy polski zespół ds. komunikacji korporacyjnej oraz WPP Cream Awards: Creme de la creme 2014.

{tab title="
II sesja warsztatowa
Ogarnąć Wirtualną Rzeczywistość
Prowadzi: Kasia Gawlik (Deloitte Digital)
" class="sale2"}
gawlik

linkedin

Rozwój nowych technologii związany jest z intensywną eksploracją obszarów wirtualnej rzeczywistości (VR) i rzeczywistości rozszerzonej (AR). Oba zjawiska budzą wciąż wiele emocji i kontrowersji. Z jednej strony fascynują możliwości, jakie stwarza ich wykorzystanie. Z drugiej strony wciąż wiele jest barier do ich upowszechnienia. Podczas warsztatu zastanowimy się wspólnie nad przyszłością VR – w jaki sposób może on zaistnieć zarówno w naszej pracy, jak i codziennym doświadczeniu.

Uczestnicy warsztatów:

  • zapoznają się z aktualnym stanem rozwoju technologii VR
  • na własnej skórze doświadczą przygód w wirtualnej rzeczywistości
  • rozpoznają bariery i triggery do rozwoju zastosowań technologii VR
  • zapoznają się z aktualnymi zastosowaniami technologii VR w różnych obszarach i zastanowią się nad zupełnie nowymi możliwościami

Będzie ekscytująco. Zapraszamy!


Warsztat poprowadzi Katarzyna Gawlik z Deloitte Digital. W swojej pracy dba o to, żeby projektowane rozwiązania technologiczne pozostawały w zgodzie z potrzebami ludzi, którzy będą ich używać. 

Badaczka z kilkunastoletnim doświadczeniem. Obecnie specjalizuje się w badaniach użyteczności, user experience i customer experience, pracując blisko z projektantami usług i produktów, głównie cyfrowych. Z wykształcenia antropolog kulturowa, studiowała też socjologię oraz podyplomowo filozofię i strategie marketingowe. Absolwentka Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ. Doktorantka w zakresie nauk o zarządzaniu w Akademii Leona Koźmińskiego.

{tab title="
III sesja warsztatowa
Ostatnia mila
Prowadzi:Bartłomiej Brach
" class="sale3"}
brach

linkedin

„Ostatniej mila” to zmora firm z branży komunikacyjnej i transportowej. Niezależnie od tego jak dobrą sieć czy łańcuch dostaw zbudują i tak na wizerunek ich marek największy wpływ wywrze odcinek, nad którym mają najmniejszą kontrolę. Kurier dostarczający nam paczkę albo kabel w kamienicy – „ostatnia mila” prowadząca do użytkownika. Jeśli coś nie działa to najczęściej tam. Kurier zagubi się na trasie, a kabel nie przystosowany do szybkiego przesyłu danych.

Branża badawcza też ma swoją „ostatnią milę” – wszystko to, co dzieje się po spisaniu raportu. A dzieję się! Nie raz badacz nie potrafi utrzymać uwagi na prezentacji, klient nie rozumie znaczenia wyników, a organizacja klienta nie absorbuje wiedzy. Na warsztacie zaczniemy radzić sobie z tymi problemami. Spróbujemy metod, które zapewnią lepszą komunikację badań dla organizacji i w organizacji. Będziemy używać opowieści, żeby mówić tak by nas słuchali. Będziemy szlifować leady, żeby pisać tak by nas czytali. Będziemy próbować sketchnotingu, żeby rysować tak by nas rozumieli. Tak długo by problem „ostatniej mili” dalej kojarzył się tylko z branżą telekomunikacyjną i transportem.


Warsztat poprowadzi Bartek Brach, strateg. Pomysłodawca i współzałożyciel KRÓLICZEJ NORY – sieci tłumaczącej rodzącą się kulturę na język marketingu. Pracował w najlepszych polskich (BNA) i brytyjskich (Saffron Brand Consultants) firmach brand consultingowych. Wprowadzał do polski metodę „storytellingową” przygotowując polską adaptację książki „Storytelling. Branding in practice”.

 

 

{/tabs}
16.30 - 16.45
przerwa na kawę
{tab title="16.45 - 17.15" class="godz"}{tab title="
Światła Małego Miasta
 
" class="sale"}
 
Agata Grabowska (BLINK/PTBRiO), Karol Rubinkiewicz (ORANGE) www.swiatlamalegomiasta.pl
{/tabs}