Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/virtualki/21072/kongresbadaczy/2017/modules/mod_bootstrapnav/helper.php on line 75

 

użyteczność, aplikowalność, wyobraźnia, zmysły, visual thinking, persony, doświadczenie>1000słów, segmentacja kreatywna

Czwartek, godz. 16.30, sesja V, sale Congres Hall

,,Światem rządzi wyobraźnia” - rzecz o wyższości segmentacji w oparciu o zasady Visual i Creative Thinking

Krótki opis idei wystąpienia:

Badania dla klientów to 1/3 rynku badawczego, a większość z nich nie ma siły przebić się przez organizację. Bo są niezrozumiałe, pełne tabelek, nudne i trudne. To, co chcemy pokazać - na case study badań segmentacyjnych czołowego polskiego banku oraz case study czołowej sieci sklepów z meblami i akcesoriami do urządzania wnętrz - to jak dodać emocji nieprzyswajalnym danym. Ubrać je w atrakcyjną dla oka, ucha i wyobraźni formę, żeby segmenty zrozumieli, pokochali i zaczęli stosować pracownicy organizacji - od prezesa po pracownika w okienku czy „na kasie”.

Plan wystąpienia w najważniejszych punktach:

  • Badania dla klienta - idee kontra rzeczywistość.
  • Inne spojrzenie na wyniki badań - na przykładzie badań segmentacyjnych - w oparciu o Creative i Visual Thinking.
  • Elementy 2 casów segmentacji kreatywnej - czołowego banku i sieci sklepów z akcesoriami do urządzania wnętrz (pokażemy filmy, przyniesiemy wykorzystane przez klientów gadżety).
  • Przełożenie kreatywnego podejścia do segmentacji na zaangażowanie pracowników = jakość jej wdrożenia w organizacji.
  • Rekomendacje dla badaczy i klientów.

Opis korzyści (możliwości wykorzystania wiedzy), jakie osiągną uczestnicy Kongresu po wysłuchaniu wystąpienia:

  • Zobaczą wyraźną różnicę w użyteczności pomiędzy wynikami badań zwyczajowo dostarczanymi Klientowi, a podejściem w oparciu o Creative i Visual Thinking.
  • Doświadczą zjawiska przeżywania wyników badań - poczują segmenty tak, jakby poznali nową osobę. Będą od razu wiedzieli czy ją lubią czy nie :)
  • Będą mogli wyobrazić sobie korzyści płynące z kreatywnego podejścia do segmentacji dla własnych celów i organizacji.
Galica Ewa Ewa
Galica


Strategic Consultant & Partner
&SONS Strategic Consultants

Od 15 lat strateg z zamiłowania i zawodu. Przez ponad dekadę związana z agencją reklamową PZL, gdzie w latach 2009-2013 była Dyrektorem Strategii, wcześniej w firmie konsultingu strategicznego Stratosfera i agencji reklamowej D’Arcy, a także firmie badawczej TNS. Jurorka konkursu efektywności reklam Effie.

Współpracowała przy wprowadzaniu na rynek nowych marek min.: Alior Bank, Serenada i Old Poland (Spomlek), Dog in The Fog, Makarą (Nestle),

Pracowała przy budowaniu marek z różnych kategorii, min.: Żywiec, Żubr, Tatra, Dębowe Mocne, Masmix, Henryk Kania, Legg Mason, PZU i wielu innych.

Wierzy w połączenie w strategii podejścia miękkiego z twardym, czyli strategii biznesowej i kreatywnej. Liczb i emocji. Celów i obrazów. Bo jak mawiał najtwardszy strateg w historii - Napoleon Bonaparte - „światem rządzi wyobraźnia”. Prywatnie wielbicielka reklam z wyobraźnią i tańca flamenco.

 

 


Dajczer Malgorzata Małgorzata
Dajczer


Strategic Consultant
&SONS Strategic Consultants

Z zawodu strateg, z wykształcenia psycholog a z zamiłowania studentka łódzkiego ASP. Doświadczenie zdobywała w agencjach: PZL, DDB&tribal i McCann&MRM. Pracowała min. dla marek: L’Oreal Paris, Pekao SA, Wyborowa i Coca Cola.

Obszary badawcze:

konsulting badawczy, marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje, lifestyle), zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

Charakter badania:

ilościowe, jakościowe

Metody badawcze:

CAPI, desk research, etnografia, FGI, IDI

Branże badawcze:

produkcja towarów trwałego użytku (domowych), usługi finansowe (np. banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, OFE)