Wyobraź sobie, że marka którą kierujesz staje się czymś więcej niż tylko synonimem oferty o zdefiniowanych parametrach. Twój brand wywołuje w grupie odbiorców wciąż żywe i intensywne emocje. Staje się częścią Ich życia. Sprawia, że chcą o nim mówić znajomym i przyjaciołom. Deklasuje konkurencję i wpływa istotnie na rynek. Jednym słowem marka zbudowała wyjątkową więź - silną i unikalną relację z odbiorcami.
Teraz pewnie myślisz o „ikonach”: Apple, Coca-Cola, Harley-Davidson?
Ale co z Twoja marką? Czy dzięki dotychczasowym badaniom i analizom znasz jej pozycję na mapie relacji konsumenckich ? Czy potrafisz określić wpływ jakości obsługi oraz szeregu innych experience points na budowanie relacji z konsumentami?
Wszystkich, którzy nie boją się mówić o swojej marce w kategoriach miłości, stałego związku, przyjaźni, koleżeństwa, wrogości, nienawiści albo „przygody na jedną noc” zapraszam na podróż w świat marketingu relacji i ludzkich emocji.
Department Director w GfK Polonia, badacz i konsultant z 15. letnim doświadczeniem w projektach dla sektora usług (m.in. finanse, telekomunikacje, paliwa, dobra trwałego użytku). Szkoleniowiec i prelegent na wielu konferencjach, współautor dwóch książek ale przede wszystkim entuzjasta mądrych i efektywnych projektów badawczych, które mają rzeczywisty wpływ na biznes.