Jakość, Satysfakcja, Lojalność
09:00 - 17:00
prowadzą
Artur Noga-Bogomilski, GfK Polonia
Wirginia Aksztejn, GfK Polonia
Jakoś, czy jakość?
Warsztat jest skierowany do osób, które odpowiadają za projektowanie oraz rozwój zintegrowanych programów badawczych służących monitoringowi oraz zarządzaniu relacjami z klientami w obszarze satysfakcji, lojalności, skłonności do rekomendowania oraz tworzenia i wypełniania standardów jakości obsługi.
08.30 – 09.00 |
Rejestracja uczestników, kawa powitalna |
09.00 – 09.15 |
Wprowadzenie.
Arkadiusz Wódkowski, PTBRiO |
09.15 – 09.45 |
Czego naprawdę szukamy w biznesie? Jakości, satysfakcji, lojalności a może po prostu pieniędzy?
prof. Bogdan Sojkin, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu |
09.45 – 10.30 |
Od jakości przez satysfakcję po lojalność.
Magdalena Szelągowska, Orange |
10.30 – 10.40 |
Dyskusja |
10.40 – 11.00 |
Przerwa kawowa |
11.00 – 11.30 |
O zarządzaniu poprzez NPS.
Hubert Kostrzyński, Trademark |
11.30 – 11.45 |
Narzędzia wykorzystywane do badań satysfakcji i lojalności. Premierowe wyniki badania PTBRiO.
Wojciech Kmiecik, Stowarzyszenie WIOSNA |
11.45 – 12.10 |
O jakości online.
Dominik Batorski, sotrender.pl |
12.10 – 12.50 |
O jakiej jakości mówimy?
Andrzej Kasiński, Master Black Belt Lean Six Sigma, Konsultant ds. zarządzania operacyjnego
|
12.50 – 13.00 |
Dyskusja |
13.00 – 13.45 |
Lunch |
13.45 – 14.15 |
Trendy w pomiarach jakości obsługi. Premierowe wyniki badania PTBRiO.
Arkadiusz Wódkowski, AMPS |
14.15 – 15.15 |
Kocha lubi szanuje. Zarządzanie relacjami klient-marka.
Artur Noga-Bogomilski, GfK Polonia |
15.15 – 15.30 |
Przerwa kawowa |
15.30 – 15.50 |
Co z tego wynika dla przyszłości badań jakości, satysfakcji, lojalności?
Andrzej Anterszlak, Ipsos |
15.50 – 17.00 |
Przyszłości badań jakości, satysfakcji, lojalności. Adam Polasz zaprasza na panel dyskusyjny. Udział wezmą: Agnieszka Płatek – Ciuk, Avila; Jolanta Parol (Telefoniczne Centrum Informacji); Magda Szelągowska, Orange
|
17.00 – 17.15 |
Podsumowanie |