Jakość, Satysfakcja, Lojalność

zaloguj się aby uzyskać dostęp do prezentacji

login:    hasło:   


09:00 - 17:00

prowadzą
Artur Noga-Bogomilski, GfK Polonia

Wirginia Aksztejn, GfK Polonia

Jakoś, czy jakość?

Warsztat jest skierowany do osób, które odpowiadają za projektowanie oraz rozwój zintegrowanych programów badawczych służących monitoringowi oraz zarządzaniu relacjami z klientami w obszarze satysfakcji, lojalności, skłonności do rekomendowania oraz tworzenia i wypełniania standardów jakości obsługi.

08.30 – 09.00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna
09.00 – 09.15 Wprowadzenie.
Arkadiusz Wódkowski, PTBRiO
09.15 – 09.45 Czego naprawdę szukamy w biznesie? Jakości, satysfakcji, lojalności a może po prostu pieniędzy?
prof. Bogdan Sojkin, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
09.45 – 10.30 Od jakości przez satysfakcję po lojalność.
Magdalena Szelągowska, Orange
10.30 – 10.40 Dyskusja
10.40 – 11.00 Przerwa kawowa
11.00 – 11.30 O zarządzaniu poprzez NPS.
Hubert Kostrzyński, Trademark
11.30 – 11.45 Narzędzia wykorzystywane do badań satysfakcji i lojalności. Premierowe wyniki badania PTBRiO.
Wojciech Kmiecik, Stowarzyszenie WIOSNA
11.45 – 12.10 O jakości online.
Dominik Batorski, sotrender.pl
12.10 – 12.50 O jakiej jakości mówimy?
Andrzej Kasiński, Master Black Belt Lean Six Sigma, Konsultant ds. zarządzania operacyjnego
12.50 – 13.00 Dyskusja
13.00 – 13.45 Lunch
13.45 – 14.15 Trendy w pomiarach jakości obsługi.
Premierowe wyniki badania PTBRiO.
Arkadiusz Wódkowski, AMPS
14.15 – 15.15 Kocha lubi szanuje. Zarządzanie relacjami klient-marka.
Artur Noga-Bogomilski, GfK Polonia
15.15 – 15.30 Przerwa kawowa
15.30 – 15.50 Co z tego wynika dla przyszłości badań jakości, satysfakcji, lojalności?
Andrzej Anterszlak, Ipsos
15.50 – 17.00 Przyszłości badań jakości, satysfakcji, lojalności. Adam Polasz zaprasza na panel dyskusyjny. Udział wezmą: Agnieszka Płatek – Ciuk, Avila; Jolanta Parol (Telefoniczne Centrum Informacji); Magda Szelągowska, Orange
17.00 – 17.15 Podsumowanie