Narzędzia wykorzystywane do badań satysfakcji i lojalności. Premierowe wyniki badania PTBRiO.

Premierowa prezentacja wyników badania, dotyczącego stosowanych w Polsce narzędzi do badania satysfakcji klientów. Badanie przeprowadzone symetrycznie na próbie agencji badawczych i klientów, zlecających tego typu badania. Celem badania było poznanie najpopularniejszych wskaźników, którymi firmy posługują się do oceny poziomu satysfakcji, oceny wartości biznesowej takich badań, tendencji rynkowych w tym zakresie. Na podstawie zgromadzonych danych ma powstać baza referencyjna do porównywania uzyskiwanych w badaniach wartości wskaźników satysfakcji. Dzięki temu firmy będą mogły zweryfikować na ile ich wynik jest nie tylko dobry rezultatem względem przeszłości, lecz także względem innych podmiotów w sektorze.

W pionie marketingu i PR przeszedł wszystkie szczeble organizacji od specjalisty poprzez dyrektora działu, aż do członka zarządu operacyjnego.

W trakcie pracy na stanowisku dyrektora marketingu i PR, zdobył uznanie także w kręgach międzynarodowych m.in. nagroda „Distributor Marketing Excellence Award” dla najlepszego managera marketingu w regionie EMEA od firmy Invensys Wonderware oraz nagroda za działania marketingowe „Imagination In Marketing” od spółki-córki GE (obecnie GE Intelligent Platforms).

Wprowadził do firmy ASTOR planowanie strategiczne, badania marketingowe oraz działania PR. Zrealizował projekt wprowadzenia nowej strategii komunikacji zakończony rebrandingiem marek, należących do firmy ASTOR. Autor i wieloletni opiekun największego w Polsce programu certyfikacji firm wdrażających systemy automatyki przemysłowej. W trakcie pracy w firmie ASTOR wprowadził z sukcesem na rynek m.in. marki robotów przemysłowych i radiomodemów.

Wieloletni praktyk zarządzania projektami i zarządzania w organizacji. Doświadczenie zdobyte także w prowadzeniu własnej agencji reklamowej.

Autor felietnów dot. zarządzania i nowoczesnych technologii (http://blog.astor.com.pl).