O zarządzaniu poprzez NPS

Konspekt prezentacji.

  1. Klient – odkrycie kryzysu.
  2. Dlaczego ważna, choć niewystarczająca jest satysfakcja klienta? –klient zadowolony to niekoniecznie klient lojalny.
  3. Co to jest NPS?
    a. Badanie to tylko punkt wyjścia
    b. NPS to proces angażujący całą organizację
  4. ograniczenia metodologii
  5. Co daje NPS:
    a. Ogólny kierunek
    b. Monitoring
    c. Zaangażowanie pracowników
    d. Wkład w innowacyjność firmy
    e. Określenie priorytetów działań (cross potrzeb i zyskowności)
  6. Proces NPS – schemat procesu:
    a. Badanie
    b. Analiza danych
    c. Ustalanie priorytetowych obszarów
    d. Program zmian micro
    e. Program zmian macro
    f. Weryfikacja postępów na drodze
  7. NPS – zarządzanie zmianą w organizacji:
    a. Pola konfliktów (sprzedaż, obsługa klienta)
    b. Kto powinien odpowiadać za NPS
  8. NPS – typowe błędy
    a. Błędy interpretacyjne danych – przecież jest świetnie, NPS to pokazał, porównywania między rynkami/branżami
    b. Problemy kompetencyjne
    c. Totalny proklientyzm – najlepsza droga do bankructwa
  9. Czy moja organizacja potrzebuje NPS?

absolwent instytutów Historycznego oraz Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada również dyplom MBA. Menedżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji i marketingu instytucji finansowych, zdobywanych na stanowiskach specjalistycznych, eksperckich i zarządczych, m.in. jako szef marketingu Grupy AEGON, gdzie wprowadzał program Net Promoter Score. Stały felietonista Dziennika Ubezpieczeniowego. Obecnie dyrektor zarządzający agencji reklamowej TradeMark.