Marki dobrze opowiedziane, czyli storytelling w praktyce i informacje organizacyjne

Warsztat jest skierowany do osób, które odpowiadają za projektowanie oraz rozwój zintegrowanych programów badawczych służących monitoringowi oraz zarządzaniu relacjami z klientami w obszarze satysfakcji, lojalności, skłonności do rekomendowania oraz tworzenia i wypełniania standardów jakości obsługi.

Uczestnicy warsztatu w trakcie jednodniowej sesji osiągną następujące cele:

W warsztacie będzie uczestniczyło maksymalnie 18 osób. Formuła warsztatu to przede wszystkim interaktywne zajęcia i praca w mniejszych grupach. Część wykładową ograniczamy do niezbędnego minimum.

Warsztat poprowadzą:

badacz i konsultant z 15. letnim doświadczeniem w projektach dla sektora usług (m.in. finanse, telekomunikacje, paliwa, dobra trwałego użytku). Szkoleniowiec i prelegent na wielu konferencjach, współautor dwóch książek ale przede wszystkim entuzjasta mądrych i efektywnych projektów badawczych, które mają rzeczywisty wpływ na biznes.

Project Manager w GfK Polonia. Absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego i Podyplomowego Studium Zarządzania Produktami i Usługami na SGH. Z badaniami związana od 2005 r. Od niemal samego początku pracy zawodowej zajmuje się zagadnieniem satysfakcji i lojalności klientów. Interesuje się nowymi rozwiązaniami metodologicznymi umożliwiającymi trafne diagnozowanie relacji konsumenta z marką.