Doradza największym firmom w Polsce i na świecie, wspierając je w budowie strategii i rozwoju. Z badaniami związany od 1999 roku. Posiada praktyczną wiedzę o realizacji badań na każdym etapie procesu badawczego. W ostatnich latach pracował w TNS OBOP gdzie, między innymi, zajmował stanowisko Senior Market Research Consultant a oraz pełnił obowiązki Szefa Działu Badań Sektora Finansowego i B2B. Obecnie związany z firmą Ipsos, gdzie początkowo zajmował stanowisko Kierownika Zespołu Badawczego, następnie Associate Directora a obecnie Ipsos Loyalty Directora. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji i lojalności, badaniach dedykowanych obszarowi customer experience, badaniach wizerunku, pozycjonowania, siły i komunikacji marki, badaniach cenowych oraz testach (konceptów, produktów). Ma doświadczenie w kierowaniu globalnymi i lokalnymi projektami badawczymi, realizowanymi, między innymi, w obszarze Automotive, finansów, telekomunikacji, IT, mediów, B2B i FMCG. Absolwent czołowych szkól wyższych w Polsce: Analiz Marketingowych w SGH, Zarządzania Marką w SGH, Socjologii w Collegium Civitas, Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Członek Customer Experience Professionals Association.