Czy wiesz w jakiej walucie płaci Klient?
Jeżeli celem Twojej firmy jest sprzedaż – otrzymujesz pieniądze. Tylko pieniądze.
Jeżeli celem Twojej firmy jest sprzedaż i satysfakcja Klienta – otrzymujesz pieniądze oraz lojalność.
Ale jeżeli celem Twojej firmy jest sprzedaż, satysfakcja i rekomendacja Klienta – otrzymujesz pieniądze, lojalność i …kolejnych Klientów. Istniejesz. Zarabiasz. Rozwijasz się.
Z doświadczenia wiem, że to co brzmi jak ideał trudno jest realizować w praktyce. Bo właściwie od czego zacząć? Czy są jakieś narzędzia? Skąd wiadomo, że idziesz w dobrą stronę? Czy jest jakaś gwarancja, że osiągniesz cel?
Proponuję Ci spojrzenie przez pryzmat świadomego zarządzania jakością obsługi:
Kierownik Wydziału Jakości i Standardów Sprzedaży w PTK Centertel. Absolwentka psychologii UKSW w Warszawie. Od 12 lat związana z branżą telekomunikacyjną – w tym od 10 z obszarem jakości: kreacji, wdrożeń, monitoringu i modelowania standardów obsługi Klienta i standardów pracy. Prywatnie mężatka, mama Karoliny i Wojtka. Hobby: dużo czyta, próbuje pisać. Niedawno wydała pierwszą książkę, jest w trakcie przygotowywania dwóch kolejnych – w tym podręcznika o zarządzaniu jakością w praktyce.