Zbuntowane Marki

Organizator:
Partnerzy:

Bunt, sprzeciw, protest – siły, które są w stanie zmienić świat. Skąd przychodzi bunt, jak powstaje, kiedy urasta w siłę, jak marki i marketing mogą czerpać z niego energię? Kiedy powinny trzymać się z daleka? Jak być częścią zmian, a nie ich ofiarą? Jak podążać za konsumentem, kiedy kwestionowane są stare zasady, a nie ma jeszcze nowych?

Na naszej konferencji pokażemy, jak budować marki czasów buntu, z jakich sił korzystać, jak tworzyć strategie, które są otwarte na zmianę

Agnieszka KWAŚNIEWSKA

(Saatchi&Saatchi)

Robert ZYDEL

(Państwowe Muzeum Etnograficzne)

[finale_counter_bar campaign_id="578" product_id="169" skip_rules="yes"]
Kupując dostęp VOD Zbuntowane Marki otrzymujesz dostęp do nagrań z wydarzenia.
W trakcie odtwarzania nagrań jeden użytkownik może być zalogowany w danym czasie tylko na jednym urządzeniu. Materiały audiowizualne udostępniane w ramach wydarzenia przeznaczone są do własnego użytku osobistego przez zalogowanego użytkownika. Zakazane jest nagrywanie, kopiowanie oraz publiczne udostępnianie materiałów audiowizualnych w jakiejkolwiek formie.

Zyskaj aż 200 zł zniżki dzięki voucherowi członkowskiemu i ciesz się dwa razy dłuższym dostępem do VOD.